Όχι δεν έρχονται τα πάνω κάτω, ακόμα τουλάχιστον, καθώς η ιδιαίτερα επιτυχημένη Lamborghini Huracan δεν αποκτά νέο βασικό κινητήρα –αυτό θα γίνει όπως λένε οι φήμες στο μέλλον- αλλά ένα σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων. Το οποίο θα είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα του 2016 και θα απομονώνει ολόκληρη τη μια πλευρά του V10. Ο οποίος όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις θα μετατρέπεται σε 5κύλινδρη, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα 290 γραμμάρια το χιλιόμετρο στα 283.
Παράλληλα αυξάνονται οι δυνατότητες προσωποποίησης –π.χ. μπορεί να υπάρχει φωτισμός LED και διάφανο καπό για το μηχανοστάσιο- ενώ αλλαγές θα γίνουν και στη ρύθμιση της τετρακίνησης, προκειμένου η συμπεριφορά να είναι ακόμα πιο ουδέτερη.
Το τελευταίο βέβαια δεν εμποδίζει καθόλου τη Lamborghini να ετοιμάζει και μια πιο hardcore πισωκίνητη έκδοση, στα πρότυπα της Gallardo Balboni, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Los Angeles, που διοργανώνεται από τις 20 έως τις 29 Νοεμβρίου.
Μάλιστα ο αρχι- δοκιμαστής της μάρκας, ο Giorgio Sanna που αντικατέστησε στη θέση αυτή το θρυλικό Balboni, είχε δηλώσει πρόσφατα πως για τη Huracan θα υπάρχουν δύο πισωκίνητες εκδόσεις, ενώ αυτή που θα κάνει την αρχή θα είναι σαφώς πιο ελαφριά σε σχέση με την κανονική τετρακίνητη, ενώ ενδεχόμενα θα είναι και πιο δυνατή σε σχέση με τους 610 ίππους που αποδίδει τώρα ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.200 κυβικών. Αν όχι η πιο δυνατή έκδοση θα ακολουθήσει και θα είναι η δεύτερη που ανέφερε ο Sanna.
Γιάννης Σκουφής