Ο πρώην ισχυρός και νυν πανίσχυρος άντρας του ομίλου Volkswagen, ο Martin Winterkorn, τοποθετήθηκε σε δύο καίρια ζητήματα που αφορούν τη μελλοντική του στρατηγική.
Το πρώτο και πιο σημαντικό αφορά την απόφαση του ομίλου να προχωρήσει στην παραγωγή του εδώ και πολύ καιρό φημολογούμενου φτηνού μοντέλου. Όπως είπε ο Winterkorn το πρότζεκτ θα προχωρήσει. Οι τιμές του νέου μοντέλου, που είναι άγνωστό όχι μόνο το όνομά του αλλά και το αν θα έχει τα σήματα της VW, θα κυμαίνονται από 8 έως και 11 χιλιάδες ευρώ και θα κατασκευάζεται στην Κίνα, όπου καταρχήν θα πωλείται. Στην πορεία θα εξεταστεί και η διάθεσή του σε άλλες αγορές.
Το δεύτερο νέο αφορά τη διάδοχο της Bugatti Veyron που θα είναι και υβριδική. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως εκτός από τη «συμβατική» έκδοση με τον W16 των 8.000 κυβικών και των 1.500 ίππων θα υπάρχει και μια δεύτερη υβριδική, με ανάλογη ιπποδύναμη και φυσικά αντίστοιχες επιδόσεις.
Γιάννης Σκουφής
