Αυτό που χαρακτηρίζει την έκθεση του Λος Άντζελες δεν είναι άλλο από το ενδιαφέρον της αυτοκινητοβιομηχανίας για την τεχνολογία των ενεργειακών κυψελών. Έτσι, δίπλα στο πρωτότυπο Audi Α7 H-Tron -δεν ξεχνάμε και τα αντίστοιχα μοντέλα των Honda και Toyota- η VW παρουσιάζει μία πιο light εκδοχή, χωρίς πίσω ηλεκτροκινητήρα και τετρακίνηση.
Η οποία ονομάζεται Golf Hymotion, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 kW που εξασφαλίζει ένα 0-100 σε μόλις 10 δεύτερα. Το υδρογόνο που καταναλώνει η ενεργειακή κυψέλη αποθηκεύεται στα 700 bar σε τέσσερις δεξαμενές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου προσφέροντας αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων με ένα ανεφοδιασμό που διαρκεί μόλις 3 λεπτά. Επίσης, υπάρχει λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση ώστε να επαναφορτίζεται μία μπαταρία λιθίου-ιόντων που προέρχεται από το e-Golf.
Γιάννης Σκουφής