Σύνδεση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΦΤΗΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΠO ΤΗ SCHAEFFLER KAI THN CONTINENTAL

Το πρόβλημα του υψηλού κόστους των υβριδικών συστημάτων φιλοδοξούν να λύσουν οι Schaeffler και η Continental, το οποίο εν μέρει οφείλεται και στην υψηλή τάση, της τάξης των 400V, με την οποία λειτουργούν τα υπάρχοντα συστήματα.

Έτσι λοιπόν οι δύο εταιρείες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V και θα συνδέεται μέσω μετασχηματιστή με το υπόλοιπο δίκτυο των 12V των αυτοκινήτων. Στο πρωτότυπο που λέγεται Gasoline Technology Car και είναι ένα μετασκευασμένο Ford Focus ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται μέσω ιμάντα με τον EcoBoost των 1.000 κυβικών τον οποίο και υποβοηθά, ειδικά στην επιτάχυνση από χαμηλά.

Παράλληλα τροφοδοτούνται και οι υπόλοιποι ηλεκτρικοί καταναλωτές, ενώ υπάρχουν και άλλα συστήματα, όπως το λεγόμενο coasting (αποσύμπλεξη του κινητήρα από τη μετάδοση στο ρολάρισμα), για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Η τελευταία μπορεί να φτάσει ακόμα και το 17%, σε σχέση με ένα αντίστοιχο συμβατικά μοντέλο.

Τα κυκλώματα των 48V μπορούν να έχουν φτάσει σε επίπεδο κανονικής παραγωγής μέσα στην επόμενη 5ετία, ενώ παράλληλα μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά ως προς τα υπάρχοντας κυκλώματα των 12V, που με την αύξηση των ηλεκτρικών καταναλωτών φτάνουν σιγά σιγά στα όριά τους.

Γιάννης Σκουφής

CHEAR-HYBRID-SCHAEFFLER-CONTINENTAL-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το νέο FIAT Pandina στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Mercedes Vision Iconic: Το αύριο μέσα από τον καθρέφτη του παρελθόντος

Featured