Η Volkswagen άνοιξε τα χαρτιά της για το επερχόμενο ID Polo, ένα ηλεκτρικό μοντέλο που φιλοδοξεί να αλλάξει τους κανόνες στο κρίσιμο πεδίο των προσιτών EV.
Με στόχο τιμή εκκίνησης γύρω στις 25.000 ευρώ, το νέο ID Polo αποτελεί την πιο σοβαρή μέχρι σήμερα προσπάθεια της γερμανικής φίρμας να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό – κυρίως από την Κίνα – αλλά και τη διστακτικότητα των Ευρωπαίων αγοραστών απέναντι στα ακριβά ηλεκτρικά.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τα πρώτα ID. Η Volkswagen σχεδίασε από λευκό χαρτί ένα ελαφρύτερο και φθηνότερο σύστημα κίνησης με εμπρός ηλεκτροκινητήρα, μειώνοντας τον αριθμό εξαρτημάτων και το κόστος παραγωγής, χωρίς όμως να θυσιάζει χώρους.
Αντιθέτως, το ID Polo υπόσχεται εσωτερικό και πορτμπαγκάζ που παραπέμπουν σε μεγαλύτερη κατηγορία.
Καθοριστικό ρόλο παίζει και η νέα μπαταρία unified cell της PowerCo, με αρχιτεκτονική cell-to-pack. Στη μεγαλύτερη έκδοση των 52 kWh προσφέρει αυτονομία έως 450 χιλιόμετρα, ενώ η ταχεία φόρτιση 10%-80% ολοκληρώνεται σε περίπου 23 λεπτά.
Παράλληλα, η VW επιστρέφει στα γνώριμα ονόματα, ενοποιώντας την ονοματολογία θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Το Polo, ένα από τα πιο εμβληματικά της αυτοκίνητα εδώ και 50 χρόνια, γίνεται το όχημα-κλειδί της νέας στρατηγικής.
Με ανταγωνιστές όπως το Renault 5, το BYD Dolphin Surf και το Citroën e-C3, το ID Polo τοποθετείται στο επίκεντρο της ηλεκτρικής αντεπίθεσης της Volkswagen.
Αν επιβεβαιώσει τις υποσχέσεις του, μπορεί να εξελιχθεί στο πρότυπο για κερδοφόρα, μαζικά και πραγματικά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
