Η Genesis σηκώνει το γάντι στην κατηγορία των supercars, παρουσιάζοντας το εκθαμβωτικό Magma GT που υπόσχεται να ταράξει ισορροπίες.
Με αφορμή τα δέκα χρόνια της Genesis, η κορεατική φίρμα αποκάλυψε στη Γαλλία ένα πρωτοφανές statement δύναμης: το Magma GT, ένα concept που δεν κρύβει τις φιλοδοξίες του.
Παρότι παρουσιάστηκε εκτός Los Angeles Auto Show, κατάφερε να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον ως η «πρώτη καθαρόαιμη σπορ δημιουργία» της μάρκας, και πιθανότατα ο μελλοντικός διεκδικητής του θρόνου των Corvette, 911 και λοιπών κεντρομήχανων θρύλων.
Το αεροδυναμικό «shark nose» εμπρός με τον έντονο διαχύτη, η μακρόστενη εισαγωγή με μοτίβο G-Matrix και οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς με ενσωματωμένα canards προδίδουν βαθιά μελέτη στο αεροδυναμικό τούνελ.
Η εικόνα συνεχίζεται με αεραγωγούς στα φτερά, φαρδιά πίσω νεφρά, και πανέμορφες πόρτες πεταλούδας που χαρίζουν τελετουργική είσοδο.
Στο πίσω μέρος, η φωτιζόμενη λωρίδα πλήρους πλάτους και το τριπλό τελικό εξάτμισης προϊδεάζουν για έναν μηχανικό παλμό που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.
Το μόνο βέβαιο είναι η διάταξη: κεντρομήχανη, μια ιστορική πρωτιά για την Genesis, με τις φήμες να μιλούν για V8 καρδιά.
Ο Luc Donckerwolke το χαρακτήρισε «κορύφωση της αγωνιστικής φιλοσοφίας» της Genesis, ένα αυτοκίνητο που υπόσχεται αβίαστη απόδοση και άμεση σύνδεση με τον οδηγό.
Κι όμως, το πιο εκρηκτικό στοιχείο ίσως να μην είναι τα τεχνικά του μυστικά, αλλά το υπονοούμενο της εταιρείας: το Magma GT δεν αποτελεί απλή άσκηση ύφους αλλά πιθανό προάγγελο μοντέλου παραγωγής, ακόμη και αγωνιστικής έκδοσης.
Αν όντως πάρει το πράσινο φως, το παιχνίδι στις σπορ κατασκευές αλλάζει. Και μάλιστα, θεαματικά.



