Σε μια εποχή που η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος, η Bentley παρουσιάζει ένα old school καθαρόαιμο GT επιδόσεων, χωρίς ίχνος ηλεκτρικής υποβοήθησης για το γνωστό biturbo V8 των 4.000 κυβικών.
Ο οποίος έχει αναβαθμιστεί στο μπλοκ, τις κυλινδροκεφαλές και τα turbo αποδίδοντας πλέον 666 ίππους και 800 Nm. Το κιβώτιο είναι το εξαιρετικό 8άρι διπλού συμπλέκτη της ZF που έχει ενισχυθεί προκειμένου να διαχειρίζεται τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, ενώ το λογισμικό του δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στις ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές.
Στα highlights συγκαταλέγεται και η εξάτμιση της Akrapovic από τιτάνιο που συμβάλλει στη δημιουργία ενός γνήσιου ηχοχρώματος χωρίς κάποια τεχνητή ενίσχυση.
Η μεγάλη διαφορά του Supersports έγκειται στο ότι για την περίσταση κινητήριοι τροχοί δεν είναι και οι τέσσερις αλλά μόνο οι πίσω, κάτι που σημαίνει μικρότερο βάρος -η Bentley λέει πως η μείωση βάρους φτάνει τα 500 κιλά με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τους 2 τόνους- και πιο σπορ χαρακτήρα. Το παρόν δίνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,7 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα.
Προκειμένου να επιτευχθεί η μείωση βάρους που προαναφέραμε εκτός από τα στοιχεία τα υβριδικά στοιχεία και αυτά της τετρακίνησης μειώθηκε και η ηχομόνωση, επιλέχθηκε μια πιο ελαφριά οροφή από ανθρακονήματα καθώς και ένα ηχοσύστημα με εγκατάσταση αποκλειστικά για όσους κάθονται μπροστά.
Το τελευταίο είναι λογικό από τη στιγμή που δεν υπάρχει πίσω κάθισμα, ενώ δνεν υπάρχουν και κάποια από τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Αλλαγές έχουν γίνει και στην ενεργή πνευματική ανάρτηση που είναι φυσικα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, ενώ έχει παραμείνει τόσο η ενεργή αντιστρεπτική όσο και η τετραδιεύθυνση που έχει πλέον νέες ρυθμίσεις. Οι σφυρήλατες ζάντες των 22 ιντσών έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Manthey, ενώ τα φρένα είναι συνδυασμός ανθρακονήματος και κεραμικών με τεράστιους δίσκους (440 χιλιοστά μπροστά και 410 πίσω), 10 πίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα. Το Touring ισορροπεί μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πιο ήσυχη εξάτμιση. Το Bentley Mode ανοίγει τις βαλβίδες της εξάτμισης για πιο γεμάτο ήχο, επιλέγει πιο σπορ ρυθμίσεις και ενεργοποιεί το launch control, ενώ στο Sport όλα στοχεύουν στις επιδόσεις και τον όσο το δυνατόν πιο απόλυτα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Από εκεί και πέρα η Continental Supersports έχει πλήρες κιτ αμαξώματος από ανθρακόνημα, με νέο πιο επιθετικό προφυλακτήρα, μεγαλύτερους αεραγωγούς, καινούργια μαρσπιέ, πίσω διαχύτη, αεραγωγούς για τα πίσω φρένα και μια μεγάλη, σταθερή πίσω αεροτομή.
Στο εσωτερικό, όπως προαναφέραμε, δεν υπάρχουν πίσω καθίσματα, ενώ τα εμπρός μπάκετ ρυθμίζονται ηλεκτρικά και είναι θερμαινόμενα. Φυσικά και εδώ υπάρχει πολύ ανθρακόνημα και ελαφριά κράματα μετάλλων, ενώ δεν λείπει και η απαραίτητη πλάκετα, μια και η Bentley Continental Supersports θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες Οι παραγγελίες ανοίγουν τον ερχόμενο Μάρτιο, η παραγωγή θα ξεκινήσει προς το τέλος της χρονιάς και οι πρώτες παραδόσεις τοποθετούνται στις αρχές του 2027. Τιμή δεν ανακοινώθηκε, αλλά οι εκτιμήσεις τοποθετούν το κόστος γύρω στις 400.000 λίρες, δηλαδή περίπου 463.000 ευρώ.






