Το Dacia Sandero κατέκτησε την κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων τον Ιούλιο, βάζοντας τέλος στο τριπλό σερί του Renault Clio.
Με αυτήν την επίδοση, το μικρό hatchback της Dacia καταγράφει την τέταρτη μηνιαία πρωτιά του για το 2025, μετά τον απόλυτο θρίαμβο του πρώτου τριμήνου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, το Sandero πούλησε 21.040 μονάδες, παρά τη μείωση 7,9% σε σχέση με πέρυσι.
Αντίθετα, το Clio υποχώρησε στην ένατη θέση με πτώση 4,5% και 14.341 μονάδες, παρότι η Renault είχε δώσει ώθηση με τη νέα, πιο προσιτή έκδοση Generation, μειώνοντας τη βασική τιμή στη Γαλλία στα 16.900 ευρώ.
Δεύτερο σε πωλήσεις για τον Ιούλιο ήταν το Volkswagen T-Roc (20.737 μονάδες, +8,2%), ενώ την τριάδα συμπλήρωσε το Toyota Yaris Cross.
Στην πεντάδα βρέθηκαν επίσης τα VW Tiguan (+7,9%, 16.209) και Golf (+14%, 15.615), συμβάλλοντας στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων της μάρκας κατά 14% (124.069 μονάδες).
Η Tesla, αντίθετα, σημείωσε πτώση 37%, με το Model Y να καταγράφει κάθετη βουτιά 40% (5.915 μονάδες) και να βγαίνει εκτός Top 50, πέφτοντας στην 60ή θέση από τη 2η που κατείχε τον Ιούνιο.
Άλλοι «κερδισμένοι» του Ιουλίου ήταν το Skoda Kodiaq (+30%, 9.960), το Audi A3 (+26%, 10.443) και το Ford Puma (+22%, 12.482).
Στον αντίποδα, μεγάλοι χαμένοι ήταν το VW Polo (-46%, 6.492), το Seat Ibiza (-18%, 6.667) και το Renault Captur (-12%, 9.049).
Στο επτάμηνο, το Sandero διατηρεί άνετο προβάδισμα με 152.580 πωλήσεις, παρά τη μείωση 9,2% έναντι του 2024, με το Clio να παραμένει δεύτερο και το T-Roc να κλείνει την τριάδα, ξεπερνώντας το Peugeot 208.
