Τι συμβαίνει όταν ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστοριά της Mercedes αναγεννιέται με σύγχρονη τεχνολογία από την AMG; Η γερμανική Pogea Classics δίνει τη δική της -μάλλον αφοπλιστική- απάντηση με το Project 107. Mια ριζικά ανανεωμένη και αναβαθμισμένη εκδοχή της πλέον κλασικής SL, της R107, που συνδυάζει την αισθητική των ‘70s με την τεχνολογία του σήμερα.
Η βάση είναι μια «αμερικάνικη» 450SL του 1979 που είχε μείνει για χρόνια ακίνητη στα στούντιο της Warner Brothers στο Burbank. Η ομάδα της Pogea πάντως δεν αρκέστηκε σε μια απλή αναπαλαίωση. Αντίθετα, αποσυναρμολόγησε πλήρως το αμάξωμα, το απογύμνωσε με χημικά και το κάλυψε με αντισκωριακή επίστρωση, προετοιμάζοντάς για μια νέα ζωή.
Για την αποκατάσταση των πάνελ του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε 3D σάρωση για την ψηφιακή τους αποκατάσταση και CNC διαμόρφωση για την κατασκευή τους.
Κάτω από το καπό υπάρχει ένας V8 προέλευσης AMG, πιο συγκεκριμένα από την AMG C55 (W203) με απόδοση 400 ίππων, που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτι, τους άξονες αλλά και το δίκτυο CAN-Bus της C55.
Με την κίνηση αυτή δεν εξασφαλίστηκε μόνο σαφώς μεγαλύτερη ισχύς από αυτήν των 225 ίππων του αρχέτυπου κινητήρα αλλά και αξιοπιστία. Το πακέτο της αναβάθμισης περιλαμβάνει επίσης αναρτήσεις KW Variant 3, φρένα Brembo επίσης από την AMG C55 και ένα σετ σφυρήλατων ζαντών 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό, η Pogea διατήρησε την αισθητική του R107 αλλά την πλαισίωσε με αναβαθμίσεις που ταιριάζουν στο όλο στυλ του αυτοκινήτου. Έτσι τα καθίσματα είναι Recaro Ergomed με δερμάτινες επενδύσεις, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί από ένα της AMG, ενώ το νέο σύστημα κλιματισμού ελέγχεται και μέσω εφαρμογής.
Τα όργανα είναι μεν καινούργια αλλά το όλο ταμπλό είναι πολύ κοντά στο αυθεντικό.
