Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, χαρακτήρισε τη στρατηγική που βασίζεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα ως «τεχνολογικά μονόπλευρη» και «αδιέξοδη», τονίζοντας ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε πολλαπλές τεχνολογίες κίνησης: θερμικούς κινητήρες, υβριδικά, ηλεκτρικά και υδρογόνου.
Μιλώντας στην ετήσια συνέλευση των μετόχων, ο Zipse σημείωσε ότι οι συνθήκες δεν είναι ομοιόμορφες σε όλες τις αγορές. Ενδεικτικά, στο Βέλγιο τα EV και PHEV κατέχουν μερίδιο άνω του 60%, ενώ στην Ιταλία μόλις 4%.
Ο ίδιος επέκρινε τις πολιτικές ρυθμίσεις που επιβάλλουν μονοσήμαντες λύσεις, υπογραμμίζοντας ότι ο στόχος της μείωσης του CO₂ δεν μπορεί να επιτευχθεί με «ασπρόμαυρη» σκέψη.
Η BMW υποστηρίζει πως η τεχνολογική ουδετερότητα αποτελεί τη μόνη βιώσιμη προσέγγιση, σε αντίθεση με τις μονομερείς δεσμεύσεις άλλων κατασκευαστών που τώρα αναθεωρούν.
Παράλληλα, η BMW προχωρά με δυναμική παρουσία στον χώρο των EV: το πρώτο τρίμηνο του 2025, το 25% των πωλήσεών της αφορούσε ηλεκτροδοτούμενα μοντέλα, ενώ σχεδόν το 20% ήταν αμιγώς ηλεκτρικά.
Η εταιρεία ανακοίνωσε και το πρώτο της μοντέλο υδρογόνου μαζικής παραγωγής για το 2028, σε συνεργασία με την Toyota.
Ο Zipse δήλωσε πως ακόμα και οι κυβερνήσεις δείχνουν να μετακινούνται: η νέα γερμανική κυβέρνηση και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή φαίνεται να υιοθετούν πλέον πιο ευέλικτες τεχνολογικές πολιτικές.
Η BMW, από την πλευρά της, εμφανίζεται σίγουρη ότι η στρατηγική των πολλών επιλογών που ακολουθεί την οδηγεί σε πλεονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού.
