Σύνδεση

Renault

Renault 4 Savane 4×4: Ηλεκτρικό και περιπετειώδες

Η Renault εξετάζει σοβαρά την προοπτική να βγάλει στην παραγωγή μια τετρακίνητη έκδοση του ηλεκτρικού Renault 4, με σαφή στόχο να ανταγωνιστεί το νέο Panda 4×4.

Το πρωτότυπο φέρει την ιστορική ονομασία «Savane», παραπέμποντας στο παρελθόν της μάρκας, αλλά με σύγχρονο χαρακτήρα και αυξημένες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου.

Οπτικά ξεχωρίζει από την υπερυψωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια (+10 χιλιοστά μπροστά και πίσω), τις 18άρες ζάντες με ελαστικά Goodyear UltraGrip Performance+ (225/55) και τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα.

Η σημαντικότερη τεχνική διαφοροποίηση είναι η ύπαρξη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση — κάτι που δεν υπάρχει στη βασική προσθιοκίνητη έκδοση.

Αν το πίσω μοτέρ έχει ισχύ αντίστοιχη με το μπροστινό (120 ή 150 ίπποι), τότε η συνολική ισχύς θα ξεπεράσει τους 200 ίππους.

Η πλατφόρμα AmpR Small, πάνω στην οποία βασίζεται, έχει σχεδιαστεί για προσθιοκίνητα μοντέλα, αλλά η Renault δείχνει ότι είναι δυνατή η χρήση διπλού μοτέρ.

Η αυτονομία δεν έχει αποκαλυφθεί, όμως αναμένεται να χρησιμοποιεί τη μεγαλύτερη μπαταρία των 52 kWh, που προσφέρει έως 400 χλμ WLTP.

Εναλλακτικά, υπάρχει και έκδοση 40 kWh με χαμηλότερο κόστος και αυτονομία.

Η Renault δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη την παραγωγή, αλλά αν προχωρήσει, το Savane 4×4 θα είναι ένα από τα λίγα μικρά ηλεκτρικά με τετρακίνηση και διπλό κινητήρα στην ευρωπαϊκή αγορά, πιθανότατα με τιμή άνω των 31.490 ευρώ.

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Το νέο Opel Grandland και ως plug-in υβριδικό

Opel

Η τετρακίνητη Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo