Όταν αγοράζεις μία Bugatti Bolide των 4–5 εκατομμυρίων δολαρίων, δεν αγοράζεις απλώς ταχύτητα -αγοράζεις και έναν εφιάλτη συντήρησης.
Ο Manny Khoshbin αποκάλυψε ότι τα αγωνιστικά slick ελαστικά του Bolide αντέχουν μόλις 60 χιλιόμετρα σε πίστα. Κόστος; Περίπου 7.500 ευρώ ανά σετ.
Και όχι μόνο: πριν χρησιμοποιηθούν, πρέπει να περάσουν τρεις κύκλους μονταρίσματος για να αποκτήσουν «ομοιόμορφο μοτίβο πρόσφυσης». Ακόμα κι αν δεν τρέξεις, τα ελαστικά λήγουν στα 5 χρόνια.
Το hypercar παραδίδεται με ειδικά λεπτά ελαστικά μεταφοράς, ενώ πίσω από τις ζάντες κρύβονται τα μεγαλύτερα carbon-carbon φρένα που έχουν τοποθετηθεί σε track-only όχημα.
Φυσικά, και αυτά θα κοστίσουν μια μικρή περιουσία όταν έρθει η ώρα αλλαγής.
Το εσωτερικό επίσης απαιτεί περιοδική συντήρηση: οι ζώνες ασφαλείας, το αφρώδες υλικό, το ρεζερβουάρ καυσίμου και ο πυροσβεστήρας έχουν όλα συγκεκριμένες ημερομηνίες λήξης.
Η εκκίνηση του κινητήρα 8,0 λίτρων W16 των 1.600 PS είναι μια ιεροτελεστία, ενώ η απουσία ενσωματωμένων ανεμιστήρων σημαίνει ότι χρειάζονται φορητά συστήματα ψύξης μετά από κάθε χρήση.
Η Bolide είναι η επιτομή της υπερβολής: γρήγορη, πανάκριβη και αμείλικτη το με το πορτοφόλι των ελάχιστον ιδιοκτητών της.
