Η Continental εκτιμά ότι μέσα στην επόμενη πενταετία έως δεκαετία, τα συστήματα brake by wire, δηλαδή αυτά χωρίς μηχανική σύνδεση, θα αποτελέσουν στάνταρ τεχνολογία στα ηλεκτρικά οχήματα με software defined αρχιτεκτονικές και λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με τον Andreas Zwick, επικεφαλής καινοτομίας και μηχανολογίας στη Continental, η ζήτηση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία αυξάνεται, καθώς προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα παραδοσιακά υδραυλικά φρένα, όπως μειωμένο βάρος και εξοικονόμηση χώρου.
Ο Robert Bachmann, υπεύθυνος για τα μελλοντικά προγράμματα φρένων της εταιρείας, δήλωσε ότι η Continental συνεργάζεται ήδη με κορυφαίους κατασκευαστές –συμπεριλαμβανομένων καινούργιων κατασκευαστών– για την υιοθέτηση ηλεκτρομηχανικών φρένων. Η Κίνα, σημείωσε, πρωτοστατεί σε αυτή τη μετάβαση λόγω του μικρού κύκλου ζωής των μοντέλων της.
Το brake by wire αντικαθιστά το υδραυλικό σύστημα πέδησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ενεργοποιητές και αισθητήρες, παρέχοντας καλύτερη ακρίβεια, βελτιωμένη ασφάλεια και μειωμένη αντίσταση κύλισης, που συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων. Παράλληλα, η απλούστερη κατασκευή του καταργεί τις σωληνώσεις υγρών φρένων και άλλα μηχανικά εξαρτήματα, μειώνοντας το κόστος παραγωγής.
Η τεχνολογία αυτή έχει ήδη εφαρμοστεί, με τη Ferrari να την υιοθετεί στο SF90 Stradale από το 2019. Σύμφωνα με έρευνα της Fact.MR, η παγκόσμια αγορά brake by wire αναμένεται να εκτοξευθεί από τα 9,7 δισ. δολάρια το 2024 στα 18,6 δισ. δολάρια το 2034.
Παρότι το αρχικό κόστος των ηλεκτρομηχανικών φρένων είναι πιο υψηλό η Continental θεωρεί ότι αντισταθμίζεται από τη βελτίωση της απόδοσης και την απλοποίηση της παραγωγής. Ωστόσο, τα υδραυλικά φρένα θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στην αγορά για τα επόμενα χρόνια.
Ένα βασικό ζήτημα παραμένει η ανάγκη για εφεδρικό σύστημα σε περίπτωση ηλεκτρονικής βλάβης, το οποίο απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό της ηλεκτρικής- ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής των αυτοκινήτων.
