Σύνδεση

Renault

Η Renault θα επιστρέψει στην Ρωσία με «καπέλο»;

Η Renault μπορεί να αντιμετωπίσει ένα βαρύ τίμημα αν θελήσει ποτέ να επιστρέψει στη Ρωσία μετά την πώληση των περιουσιακών της στοιχείων για μόλις ένα σεντ.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ήλεγχε προηγουμένως το 68% της AvtoVAZ, της κρατικής κατασκευάστριας εταιρείας της Lada, και κατείχε σχεδόν το 30% της αγοράς αυτοκινήτων της Ρωσίας.

Ωστόσο, μετά την εισβολή του 2022 στην Ουκρανία, η Renault αποχώρησε από τη χώρα, πουλώντας το μερίδιό της στη ρωσική ερευνητική μονάδα αυτοκινητοβιομηχανίας NAMI για το συμβολικό ποσό του 1 ρουβλίου.

Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της AvtoVAZ, Maxim Sokolov, λέει ότι η Renault θα πρέπει να πληρώσει 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια (112,5 δισεκατομμύρια ρούβλια) για να ανακτήσει τον έλεγχο.

Υποστηρίζει ότι η NAMI έχει επενδύσει σημαντικά στην AvtoVAZ μετά την αποχώρηση της Renault, δαπανώντας σχεδόν 311 εκατομμύρια δολάρια το 2023, 453 εκατομμύρια δολάρια το 2024 και προγραμματίζοντας επιπλέον 510 εκατομμύρια δολάρια το 2025.

Τα ποσά αυτά, υποστηρίζει, υπερβαίνουν τις προηγούμενες ετήσιες επενδύσεις της Renault.

Παρά την απαίτηση της Ρωσίας για επιστροφή χρημάτων, η Renault δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον για επιστροφή.

Η εταιρεία δήλωσε στο Business Insider ότι δεν προβλέπει βραχυπρόθεσμες αλλαγές όσον αφορά την παρουσία της στη Ρωσία.

Ενώ ο πόλεμος συνεχίζεται, οι δυτικές εταιρείες που έφυγαν αντιμετωπίζουν έναν δύσκολο δρόμο επιστροφής -αν αποφασίσουν να επιστρέψουν καθόλου.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo