Σύνδεση

MG

Γιατί η MG κινδυνεύει λιγότερο από τους δασμούς;

Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της στην Κίνα, η πλειοψηφία των πωλήσεων της MG είναι αυτοκίνητα βενζίνη, υβριδικά ή plug-in υβριδικά, τα οποία δεν επηρεάζονται από την αύξηση των δασμών.

Η SAIC πιθανόν να μην υποστεί μεγάλο πλήγμα αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχωρήσει με τα σχέδιά της για εφαρμογή δασμού 48,1% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα MG που εξάγονται στην Ευρώπη.

Το MG είναι η μάρκα από την Κίνα με τη μεγαλύτερη διείσδυση στην Ευρώπη αυτήν τη στιγμή με πωλήσεις 75.784 μέχρι τον Απρίλιο φέτος, με αύξηση 32%, σύμφωνα με στοιχεία από ερευνητικά κέντρα αγοράς Dataforce.

Ωστόσο, μόλις το 17% των εισαγωγών της MG στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα αντιμετωπίσουν τον πρόσθετο δασμό.

Σε αντίθεση με τις κινέζικες μάρκες με καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως οι Polestar, Nio, Zeekr και Xpeng, η πλειοψηφία των πωλήσεων της MG είναι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υβριδικά ή plug-in υβριδικά, τα οποία δεν επηρεάζονται από την αύξηση των δασμών.

Το πρώτο τρίμηνο, μόλις το 32% των πωλήσεων της MG στην Ευρώπη ήταν πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Πρεμιέρα ZEEKR στην Ελλάδα με 001, X και 7X – Πόσο κοστίζουν

Featured

Το χακάρισμα που «γονάτισε» τη Jaguar Land Rover

Featured