Σύνδεση

Featured

Πόσο χάνει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού μετά από 100.000 χλμ.;

Το VW ID.3, ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποβλήθηκε σε εκτεταμένη δοκιμή αντοχής από τη γερμανική λέσχη ADAC, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση της μπαταρίας του.

Παρά την απόκλιση από τις οδηγίες φόρτισης της VW, χρησιμοποιώντας συχνά γρήγορους φορτιστές συνεχούς ρεύματος και φορτίζοντας τη μπαταρία στη μέγιστη χωρητικότητά της αντί του συνιστώμενου 80%, το ID.3 επέδειξε εντυπωσιακή ανθεκτικότητα.

Αφού κάλυψε 100.000 χιλιόμετρα, η μπαταρία διατήρησε το 93% της αρχικής της χωρητικότητας, διαλύοντας τις ανησυχίες για ταχεία υποβάθμιση.

Αυτό το αποτέλεσμα τεκμηριώνει την κοινή αντίληψη ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών, όπως όλες οι μπαταρίες, παρουσιάζουν σταδιακή μείωση της τάξης του 1-3% ετησίως.

Τα ευρήματα της ADAC όχι μόνο υπογραμμίζουν την αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen, αλλά και επαινούν την εταιρεία για τη διαφανή επικοινωνία της χωρητικότητας των μπαταριών.

Το ID.3, εξοπλισμένο με μπαταρία 82 kWh, επέδειξε εξαιρετική απόδοση, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω εάν φορτιστεί αποκλειστικά με ρεύμα εναλλασσόμενου ρεύματος ή εντός του προτεινόμενου ορίου 80%, εξασφαλίζοντας παρατεταμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Επιπλέον, η ADAC τόνισε τη σημασία των ενημερώσεων λογισμικού για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων. Οι δοκιμές έδειξαν ότι οι εν λόγω ενημερώσεις βελτίωσαν την ταχύτητα φόρτισης, την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και επέκτειναν την εμβέλεια του οχήματος, ιδίως κατά τους ψυχρότερους μήνες.

Η ADAC σχεδιάζει να συνεχίσει την αξιολόγηση του ID.3 μέχρι να φτάσει τα 160.000 χιλιόμετρα, ευθυγραμμιζόμενη με τη λήξη της εγγύησης της VW.

Δεδομένων των μέχρι τώρα επιδόσεων του ID.3, είναι πιθανό να ξεπεράσει τη διαβεβαίωση της VW ότι θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας του, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και την αντοχή των ηλεκτρικών οχημάτων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi