Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γιατί δεν πρέπει να καταργηθούν τα AM από τα ραδιόφωνα των αυτοκινήτων;

 

Με την άνοδο των υπηρεσιών streaming και τη μείωση των ακροατών του επίγειου ραδιοφώνου (και την ανάγκη να μειώσουν το κόστος κατασκευής), οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αφαιρέσει το ραδιόφωνο ΑΜ από τα συστήματα ψυχαγωγίας των οχημάτων εδώ και αρκετό καιρό.

Στις ΗΠΑ όμως ξεκίνησε μία εκστρατεία για επαναφορά τους. Μάλιστα κατατέθηκε νομοσχέδιο με την ονομασία “AM Radio for Every Vehicle Act of 2023” ο οποίος ζητά από τους κατασκευαστές να συμπεριλάβουν την τεχνολογία που απαιτείται για να συντονίζονται τα οχήματα σε σταθμούς που εκπέμπουν μόνο σε ζώνες ΑΜ.

Με βάση το νομοσχέδιο η δυνατότητα λήψης ΑΜ θα πρέπει να επανέλθει σε όλα τα αυτοκίνητα, και μάλιστα χωρίς έξτρα κόστος από την πλευρά των κατασκευαστών.

Η Audi, η BMW, η Ford, η Porsche, η Tesla και η Volvo έχουν ήδη αφαιρέσει το ραδιόφωνο ΑΜ από τα νεότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους.

Ο λόγος που οι Αμερικανοί γερουσιαστές ζητούν την επιστροφή των ΑΜ στα ραδιόφωνα των αυτοκινήτων αφορά την δημόσια ασφάλεια. Τα FM υπερτερούν σε ποιότητα ήχου όμως τα ΑΜ έχουν ένα βασικό πλεονέκτημα: τη δυνατότητα μαζική επικοινωνία σε μεγάλες αποστάσεις.

Τα ΑΜ μπορούν να μεταδίδουν για σημαντικά μεγαλύτερες αποστάσεις υπό βέλτιστες συνθήκες – μιλάμε για εκατοντάδες χιλιόμετρα έναντι δεκάδων. Οι υποστηρικτές των ΑΜ θεωρούν ότι σε περίπτωση καταστροφής, θα ήταν δύσκολο να μεταδοθούν μαζικές επικοινωνίες χωρίς τη δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών στο ραδιόφωνο ΑΜ.

Υποστηρίζεται επίσης ότι η τεχνολογία του ραδιοφώνου ΑΜ είναι τόσο φτηνή που δεν υπάρχει σχεδόν κανένας λόγος να την αποσύρει κανείς από τα οχήματα.

 
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo