Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το Euro 7 φέρνει νέες αυξήσεις έως και 2.000 ευρώ

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντεπιτίθενται στους προτεινόμενους κανονισμούς εκπομπών ρύπων που υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δαπανηροί, βιαστικοί και περιττοί. Στον αντίποδα,  σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή  νέοι κανονισμοί είναι απαραίτητοι για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών και την αποτροπή επανάληψης του σκανδάλου diesel. 

Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι νομοθέτες θα διαπραγματευτούν φέτος τις προτάσεις Euro 7 για αυστηρότερα όρια για τις εκπομπές των αυτοκινήτων -για αυτοκίνητα που καταναλώνουν πετρέλαιο αλλά όχι για βενζίνη- και για βαρέα φορτηγά και λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων των ΝΟx και CO.

Η ΕΕ έχει σταδιακά αυστηροποιήσει τα όρια από το Euro 1 το 1992

Η πρόταση της Επιτροπής διευρύνει τις δοκιμές εκπομπών πραγματικής οδήγησης (RDE) και προσθέτει συνεχείς δοκιμές εκπομπών μέσω ενός συστήματος παρακολούθησης επί του οχήματος. Το Euro 7 θα τεθεί σε ισχύ στα μέσα του 2025 για τα αυτοκίνητα και στα μέσα του 2027 για τα φορτηγά και τα λεωφορεία. Οι κανόνες μάλιστα  θα καλύπτουν επίσης τις εκπομπές των ελαστικών και των φρένων.

Στο σημείο αυτό στελέχη, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis, Carlos Tavares, λένε ότι οι κανόνες είναι «άχρηστοι», τη στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ σε ηλεκτρικά οχήματα και αρχίζουν να καταργούν σταδιακά τα αυτοκίνητα με ορυκτά καύσιμα.

Μάλιστα οι κατασκευαστές (ACEA) αναφέρουν ότι το Euro 7 θα αυξήσει τις τιμές των νέων αυτοκινήτων κατά 2.000 ευρώ, ενώ  ένα στέλεχος της Skoda ισχυρίζεται μεταξύ άλλων ότι η μονάδα του Ομίλου Volkswagen θα πρέπει να καταργήσει 3.000 θέσεις εργασίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo