Σύνδεση

Featured

Η plug-in υβριδική Mercedes-AMG GT 63 S E Performance έχει 843 ίππους

Πιστή στις εξαγγελίες της η Mercedes παρουσίασε την πρώτη μέρα του Σεπτεμβρίου την κορυφαία τετράθυρη AMG GT, που ταυτόχρονα είναι και το πρώτο υβριδικό με τα σήματα της AMG. Πιο συγκεκριμένα plug-in υβριδικό.

Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από τον bi-turbo V8 των 4.000 κυβικών και των 639 ίππων της AMG, έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων (150 kW) στον  πίσω άξονα μαζί με ένα ξεχωριστό κιβώτιο δύο σχέσεων και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, καθώς και από μια μπαταρία μόλις 6,1 kWh.

H τελευταία είναι μεν μικρή -εξασφαλίζει μόλις 12 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας- αλλά από την άλλη έχει διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από τους στάνταρ συσσωρευτές ιόντων λιθίου (1,7 kW ανά κιλό). Έτσι ζυγίζει μόλις 89 κιλά και βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα βοηθώντας και στην κατανομή βάρους στους δύο άξονες. Για τη φόρτισή της υπάρχει εσωτερικός φορτιστής 3,7 kW.

Επίσης υπάρχει και σύστημα μίζας- γεννήτριας με κίνηση από ιμάντα που αποδίδει 14 ίππους και τροφοδοτεί με ενέργεια όλους τους επιμέρους καταναλωτές του αυτοκινήτου.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 843 ίππους και τα 1.400 Nm, με αποτέλεσμα και οι επιδόσεις να είναι εξαιρετικές: 0-100 σε μόλις 2,9 δεύτερα και τελική ταχύτητα 316 χλμ./ ώρα. Έτσι πέρα από όλα τα άλλα η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι αυτή τη στιγμή η πιο ισχυρή και η πιο γρήγορη εξηλεκτρισμένη λιμουζίνα παραγωγής.

Τα προγράμματα οδήγησης είναι συνολικά εφτά και αυτά της στάνταρ ενεργής πνευματικής ανάρτησης AMG Ride Control+ πέντε. Στάνταρ είναι και τα κεραμικά φρένα, ενώ το top τετράθυρο κουπέ της AMG διακρίνεται εξωτερικά, πέρα από τα λογότυπα, από τον προφυλακτήρα που είναι αυτός του κουπέ με μεγαλύτερους αεραγωγούς και τις ζάντες των 20 ή και 21 ιντσών.

Στο εσωτερικό η διαφορά που προσέχει κανείς είναι το καινούργιο της τιμόνι, ενώ το σύστημα MBUX έχει και κάποιες επιπλέον λειτουργίες ειδικά για την plug-in υβριδική έκδοση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz