Σύνδεση

Audi

Audi Q4 e-tron: ένας χώρος ποιότητας, τεχνολογίας και πρακτικότητας

Πέρα από τα πολλά και ενδιαφέροντα τεχνολογικά του στοιχεία, το νέο Audi Q4 e-tron, το σημαντικότερο από άποψη εμπορικού δυναμικού ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας μέχρι τώρα, συνδυάζει και τις άλλες κορυφαίες αξίες της γερμανικής εταιρίας, όπως η εξαιρετική ποιότητα του σαλονιού η οποία συνδυάζεται με κορυφαίες τεχνολογίες αλλά και έμφαση στην πρακτικότητα.

Το νέο μεσαίο ηλεκτρικό SUV της εταιρίας, χάρη στην σωστή εκμετάλλευση των χώρων, προσφέρει κορυφαία άνεση για τους επιβάτες αντίστοιχη με αυτή ενός μεγαλύτερου μοντέλου. Αν και αρκετά συγκρατημένο σε εξωτερικές διαστάσεις (μήκος στα 4,59 μέτρα) διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο στα 2,76 μέτρα, τιμή που ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία SUV.

Η άνεση των επιβατών είναι εξαιρετική χάρη στα μεγάλα ανοίγματα των θυρών, την έλλειψη κεντρικού τούνελ και την τοποθέτηση των πίσω καθισμάτων κατά 7 ολόκληρα εκατοστά ψηλότερα από τα εμπρός. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι ιδιαίτερα πρακτικοί αγγίζοντας σε χωρητικότητα τα 24,8 λίτρα ενώ και το πορτ-μπαγκάζ είναι κορυφαίο από τα 520 έως τα 1.490 λίτρα.

Από εκεί και πέρα τις εντυπώσεις κλέβει το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον του ταμπλό, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μεγάλη οθόνη 11,6 ιντσών για το σύστημα infotainment, το νέο και βελτιωμένο σύστημα MMI καθώς και ένα νέο και αρκετά εξελιγμένο Head Up Display. To τελευταίο είναι σε περιβάλλον “εικονικής πραγματικότητας” και παρέχει μία πληθώρα πληροφοριών στον οδηγό με πολύ πιο τακτοποιημένο και ευσύνοπτο τρόπο χωρίς να κουράζει ή να αποσπά την προσοχή του.

Το συγκεκριμένο σύστημα βασίζεται σε μία νέα τεχνολογία για την παραγωγή των εικόνων το οποίο βρίσκεται μέσα στο ταμπλό, και χάρη σε ένα εξελιγμένο σύστημα καθρεπτών οδηγεί στην επιφάνεια του παρμπρίζ όλες τις πληροφορίες με έναν τρόπο που αυτός να τις αντιλαμβάνεται τουλάχιστον 10 μέτρα μακριά από το οπτικό του πεδίο. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το software πίσω από όλη αυτή τν υλοποίηση, το οποίο απαίτησε 600.000 γραμμές προγραμματιστικού κώδικα, 50% περισσότερο από ότι χρειάστηκε η πρώτη έκδοση του Space Shuttle για να βρεθεί στο διάστημα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην γενικότερη εξέλιξη του συστήματος GPS το οποίο πλέον χάρη στο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες πληροφόρησης του οδηγού και μεγαλύτερης διευκόλυνσής του, δίνοντας την αίσθηση ότι πάνω από το αυτοκίνητο κινείται και το καθοδηγεί ένα drone.

Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν ένα πολύ πιο εκσυγχρονισμένο σύστημα φωνητικών εντολών, ένα πολύ προσεγμένο και άψογα εκτελεσμένο design, ένα νέο τιμόνι με διακόπτες αφής, νέα καθίσματα εμπρός με κεντρικό αερόσακο, κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού και βέβαια η γνωστή εμμονή της Audi με την ποιότητα κατασκευής και τις δεκάδες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz