Ζύγιζε 10 τόνους, είχε 700 ίππους και 11 λάστιχα και ήταν φτιαγμένη για έναν ειδικό σκοπό. Στην ουσία δεν ήταν δημιουργία της Citroen αλλά της Michelin για να μπορεί να δκιμάζει τα ελαστικά φορτηγών σε υψηλές ταχύτητες. Την ονόμαζαν Citroen Poids Lourd Rapide (που σε ελεύθερη μετάφραση “γρήγορο φορτηγό”), και κατασκευάστηκε το 1972.
Πρόκειται για μία (πολυ) μεταποιημένη DS η οποία είχε δύο V8 από Corvette, έναν μπροστά και έναν πίσω, με συνολική απόδοση 700 ίππων. Είχε επίσης και 10 τροχούς για να σηκώνουν όλο αυτό το βάρος.
Η ιδέα της Michelin ήταν να δημιουργήσει ένα όχημα με το οποίο θα μπορούσε να δοκιμάζει λάστιχα φορτηγών. Στη φωτογραφία φαίνεται στο εσωτερικό της DS το λάστιχο προς δοκιμή, που μπορούσε να ελεγχθεί ακόκα και σε ταχύτητες που πλησιάζαν τα 200 χλμ./ ώρα.
Αυτό που ήθελαν να εξασφαλίσουν οι μηχανικοί της Michelin ήταν να μην σκάσει το προς δοκιμή λάστιχο πάνω σε κάποιο φορτηγό και υπάρξει ατύχημα. Έτσι δημιούργησαν αυτόν τον κλειστό κλωβό ασφαλείας μέσα στην DS οπότε αν υπήρχε κάποια αστοχία, το ελαστικό δεν θα δημιουργούσε κανένα πρόβλημα, και το όχημα θα παρέμενε σε κίνηση, χάρη στους υπόλοιπους 10 τροχούς.
Όλα αυτά έμοιαζαν αρκετά πρωτοποριακά εκείνη την εποχή, σήμερα όμως οι υπολογιστές αλλά και άλλα συστήματα έχουν δώσει την δυνατότητα στις εταιρείες κατασκευής ελαστικών να κάνουν τις δοκιμές τους με πολύ λιγότερο πολύπλοκους τρόπους και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Πάντως η συγκεκριμένη Citroen ήταν και παραμένει ένα από τα πιο παράξενα αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν ποτέ, και με σταθερή θέση στο μουσείο της γαλλικής εταιρείας ελαστικών.