Σύνδεση

Featured

Το πιο γνωστό σπορ μοντέλο της Toyota, η Celica, πενηντάρισε…

Από το 1970, έως και το 2006 η Celica ήταν ο κατεξοχήν εκφραστής των προσιτών ιαπωνικών σπορ μοντέλων, ενώ κάθε μια από τις συνολικά εφτά γενιές της είχε το δικό της ξεχωριστό στυλ.

[ngg src=”galleries” ids=”5421″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Το χορό άνοιξε το 1970 η Celica TA22 που κατασκευαζόταν έως και το 1977 και βασιζόταν στη Carina. Οι κινητήρες της ήταν από 1.400 έως 2.200 κυβικά, τα κιβώτια με 4 ή 5 σχέσεις, ενώ υπήρχε και αυτόματο με 3. Η Celica GT που ήρθε στην πορεία στην Ευρώπη είχε κινητήρα 1.600 κυβικών με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και διπλά καρμπυρατέρ.

[ngg src=”galleries” ids=”5422″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Η TA40 που ακολούθησε έχει αμάξωμα liftback και μεγάλα παράθυρο και συγκριτικά πρέπει να είναι η πλέον αδιάφορη από τις εφτά. Το 1981 η TA60 ήταν το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο παραγωγής με 16βάλβιδο κινητήρα, ενώ η γκάμα της περιλάμβανε και κάμπριο. 

[ngg src=”galleries” ids=”5423″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Η μεγάλη αλλαγή έγινε στην 4η γενιά της Celica, αυτή με τον εσωτερικό κωδικό TA160, που παρουσιάστηκε το 1985, έμεινε στην παραγωγή έως το 1989 και ήταν η πρώτη προσθιοκίνητη. Επίσης ήταν και η πρώτη με τετρακίνητη έκδοση, τη GT-Four. Παράλληλα είχε και πολλές επιτυχίες στο WRC, αν και ακόμα πιο επιτυχημένη ήταν αυτή της 5ης γενιάς (Τ18) με τρία πρωταθλήματα οδηγών και δύο κατασκευαστών από το 1992 έως το 1994. Και εδώ υπήρχε έκδοση GT- Four.  

[ngg src=”galleries” ids=”5424″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Η 6η γενιά της Celica (1994- 1999) ήταν η πρώτη που δεν είχε αναδιπλούμενους προβολείς αλλά συμβατικούς στρογγυλούς. Επίσης είχε νέο κινητήρα 1.800 κυβικών, ενώ και πάλι υπήρχε τετρακίνητη έκδοση GT-Four αλλά και κάμπριο.  Η 7η και τελευταία γενιά της Celica άλλαξε και πάλι σχεδιαστικό μοτίβο με έντονες ακμές και δύο κινητήρες 1.800 κυβικών, με 143 ίππους ο στάνταρ και με 192 ίππους αυτός της T-Sport.

Αυτό που έρχεται αυτόματα ως ερώτημα είναι αν θα υπάρξει κάποια στιγμή και 8η γενιά Celica. Προς το παρόν δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό αλλά από τη στιγμή που επέστρεψε η Supra γιατί να μη γίνει το ίδιο και με τη Celica;

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz