Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γιατί οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών στην Ευρώπη ξεπέρασαν αυτές της Κίνας;

Μέχρι σήμερα, η ατμομηχανή των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων ήταν η αγορά της Κίνας. Όμως από τον περασμένο μήνα διαφαίνεται μία σημαντική αλλαγή, με τις ευρωπαϊκές αγορές να παίρνουν το πάνω χέρι.

Χάρη στις μεγάλες επιδοτήσεις που δίνουν οι κυβερνήσεις, σημαντικές αγορές όπως της Γερμανίας και της Γαλλίας έδωσαν πολύ μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις EV μοντέλων, ακόμα και κόντρα στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία.

Μέσα στους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς, σχεδόν 500.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, ξεπερνώντας την Κίνα κατά 14.000 μονάδες. Τα αμιγώς ηλεκτρικά ήταν 269.000 και τα plug-in υβριδικά στις 231.000 μονάδες.

Η τάση φαίνεται να συνεχιστεί καθώς στην Ευρώπη οι κυβερνήσεις φαίνονται αποφασισμένες να χαλαρώσουν λίγο τις απαιτήσεις για μείωση των ρύπων, την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση της Κίνας μειώνει τις επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά μοντέλα ώστε να εξορθολογιστεί η αγορά και να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών.

Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πάνω από 1 εκατομμύριο πωλήσεις διαφόρων EV μέσα στο 2020 για τις Ευρωπαϊκές αγορές, κάτι που ενισχύεται από την πιο έντονη παρουσία της Tesla στην Ευρώπη αλλά και από προσιτά μοντέλα, όπως το ID. 3 της VW.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi