Σύνδεση

Porsche

Ηλεκτροκίνηση με χρέωση και για την Porsche Taycan από το δίκτυο Ionity

 
Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξάνονται τόσο θα αποκαλύπτεται και μία αναπόφευκτη πραγματικότητα: η φόρτισή τους θα έχει κόστος, και σε κάποιες περιπτώσεις σημαντικό.
 
Το δίκτυο φορτιστών Ionity που αναπτύσσεται στην Ευρώπη και πίσω από το οποίο βρίσκονται οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες (BMW, Daimler, Ford και VW) χρέωνε μέχρι τώρα 8 ευρώ για κάθε φόρτιση.
 
Από την 1η Φεβρουαρίου, η χρέωση αλλάζει, και φθάνει τα 0,79 ευρώ για κάθε kWh. Μία τιμή μάλλον υπερβολική, που φέρνει το κόστος φόρτισης αρκετά κοντά σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης (και πάντως πολύ μακριά από την δωρεάν φόρτιση που έχουν όλοι στο μυαλό τους).
 
Η κάθε εταιρία που θέλει να συνεργαστεί με το δίκτυο Ionity κάνει ειδικές συμφωνίες, όπως η Αudi με το e-Tron για το οποίο υπάρχει μία στάνταρ συνδρομή για το πλάνο φόρτισης ενώ οι χρεώσεις αλλάζουν ανάλογα με τον τύπο φορτιστή που θα επιλέξεις.
 
Για την Taycan η Porsche τα κατάφερε πολύ καλύτερα, αφού συμφώνησε χρέωση 0,33 ευρώ ανά kWh, για τα τρία πρώτα χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου. Μετά για να διατηρήσει κανείς την ίδια χρέωση θα πρέπει να κάνει ανανέωση του συμβολαίου, με κόστος στα 179 ευρώ ετησίως.
 
Όπως και να έχει πάντως η “φθηνή” ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται σιγά-σιγά ένας μύθος. Και όσο τα αυτοκίνητα θα πληθαίνουν στους δρόμους και οι απαιτήσεις για φόρτιση σε δημόσιους χώρους θα είναι μεγαλύτερες, τόσο και το κόστος παροχής αυτής της υπηρεσίας θα ανεβαίνει.
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Ανανέωση για το Audi A3 και νέα, πιο off road έκδοση Allstreet

Audi