Σύνδεση

Renault

Ο Luca de Meo, πρώην επικεφαλής της Seat, στα παπούτσια του Carlos Ghosn στη Renault

Ναι μεν έκανε νιάου νιάου στα κεραμίδια εδώ και καιρό αλλά πλέον είναι οριστικό και επίσημο: ο πρώην επικεφαλής της Seat, o Ιταλός Luca de Meo, είναι ο νέος ισχυρός άντρας της Renault. Με την επιλογή αυτή οι Γάλλοι κλείνουν οριστικά την εποχή Ghosn.

Ο de Meo θα αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Ιουλίου, αντικαθιστώντας τον Thierry Bollore που ουσιαστικά είναι εκτός Renault. H καθυστέρηση αυτή οφείλεται σε μια ρήτρα που υπήρχε στο συμβόλαιό του με τον όμιλο Volkswagen για μη άμεσης πρόσληψής του σε ανταγωνιστική εταιρεία. Επίσης δεν θα μπορεί για πέντε μήνες να αποκαλύψει πληροφορίες που είχε υπόψη του.

Τυπικά πάντως η πρόσληψη του de Meo ως CEO θα πρέπει να εγκριθεί στη γενική συνέλευση των μετόχων της Renault τον Απρίλιο.

Ο de Meo ήταν διευθύνων σύμβουλος της Seat για πέντε χρόνια μέχρι να αποχωρήσει με την αλλαγή του έτους. Στις μέρες του η ισπανική μάρκα σημαντική αύξηση των πωλήσεών της -το 2018 πούλησε συνολικά 517.600 αυτοκίνητο, 11% περισσότερα από το 2017- και απέκτησε ένα ακόμα πιο σπορ προφίλ με την ίδρυση της Cupra.

Ο de Meo στην πράξη επιστρέφει στην εταιρεία όπου ξεκίνησε την καριέρα του το 1992, στο τμήμα μάρκετινγκ. Μετά από πέντε χρόνια στη Renault, μετακόμισε στην Toyota Motor Europe ως διαχειριστής προϊόντων για το Yaris και τη μάρκα Lexus. Το 2002, μετακινήθηκε στη Fiat Chrysler, όπου διαχειρίστηκε τις Fiat, Alfa Romeo και Abarth και Fiat, ενώ εφτά χρόνια μετά, το 2009, μεταπήδησε στον όμιλο Volkswagen. Αρχικά στο μάρκετινγκ της VW και στη συνέχεια στην Audi (μάρκετινγκ και πωλήσεις).  

Η Renault από την πλευράς της προσπαθεί εναγωνίως να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο μετά τη σύλληψη του Carlos Ghosn το 2018, ο οποίος ταυτόχρονα ήταν πρόεδρος και των άλλων δύο εταιρειών της γαλλο- ιαπωνικής συμμαχίας, των Nissan και Mitsubishi. Η απότομη αποχώρηση του Ghosn από την ηγεσία κατέδειξε εντάσεις και διαφορές, οι οποίες σε συνδυασμό με τη μείωση της ζήτησης σε βασικές αγορές, την πρώτη των πωλήσεων και των κερδών, κλόνισαν τη συμμαχία

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi