Η Toyota διευρύνει προς τα κάτω τη γκάμα του σπορ μοντέλου της, της Supra. Η οποία μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμη με ένα εξακύλινδρο 3.000 κυβικών προέλευσης BMW, ενώ από το Μάρτιο και μετά θα πωλείται και με έναν τετρακύλινδρο turbo 2.000 κυβικών.
Ο οποίος προέρχεται και πάλι από τη BMW, αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, μιας και το 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,2 δεύτερα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.
Η παρουσία του τετρακύλινδρου κάτω από το εμπρός καπό μειώνει το βάρος της Supra, σε σχέση με την εξακύλινδρη, 100 κιλά, με αποτέλεσμα η κατανομή βάρους στους δύο άξονες να είναι 50:50, γεγονός που κολακεύει και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Η καινούργια δίλιτρη Toyota Supra θα παρουσιαστεί επίσημα το Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν αμέσως μετά αρχικά με την ειδική έκδοση Fuji Speedway, που θα κατασκευαστεί μόλις 200 φορές και θα είναι συλλεκτική. Η Fuji Speedway θα είναι αποκλειστικά άσπρη με κόκκινα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών και μαύρες ματ ζάντες 19 ιντσών και στο εσωτερικό με κόκκινες επενδύσεις από αλκαντάρα και ενθέσεις από ανθρακονήματα στο ταμπλό.
[ngg src=”galleries” ids=”5036″ display=”basic_thumbnail”]
