Στην έκθεση των Βρυξελλών η Dacia παρουσίασε τον TCe ECO-G, ένα νέο τρικύλινδρο σύνολο 1.000 κυβικών διπλού καυσίμου που εκτός από αμόλυβδη καταναλώνει και υγραέριο (LPG). Η απόδοση του είναι 100 ίπποι και 170 Nm από τις 2.000 σ.α.λ., εκπέμπει 10% λιγότερο CO2 από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης, ενώ παρουσιάζει αισθητά πιο χαμηλό κόστος χρήσης λόγω της τιμής του LPG. Η Renault υποστηρίζει πως το όφελος (ανάλογα με την αγορά) κυμαίνεται περίπου στο 30% σε σχέση με τη βενζίνη και στο 8% σε σχέση με το πετρέλαιο.
Το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα τοποθετηθεί είναι το SUV της μάρκας το Duster, με τη χαλύβδινη δεξαμενή του LPG να βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας του. Έτσι δεν επηρεάζεται το μέγεθος του πορτμπαγκάζ.
Η βασική λειτουργία του κινητήρα είναι με LPG, ενώ όταν αδειάσει η δεξαμενή περνά αυτόματα στη βενζίνη. Για το τελευταίο υπάρχει και χειροκίνητη επιλογή, ενώ η συνολική αυτονομία (βενζίνη + LPG) φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα.
Στη Γαλλία το Duster TCe ECO-G ξεκινά από τις 12.490 ευρώ, κοστίζει δηλαδή όσο και βασική βενζίνης, ενώ αργότερο ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στα Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV.