Σύνδεση

Ford

H Ford παρουσίασε ένα pick-up σε… emoji (Video)

Ford, with more than 100 years of truck heritage, is entering a white space segment of extremely small pickups by petitioning the Unicode Consortium to add a pickup truck emoji to the approved list of icons

Ύστερα από πολλούς μήνες αυστηρά απόρρητων εργασιών εξέλιξης και δοκιμών, το νέο pickup emoji συγκαταλέγεται μεταξύ των φιναλίστ για την επόμενη ενημέρωση emoji που προγραμματίζεται στις αρχές του 2020

Με δισεκατομμύρια emoji να αποστέλλονται καθημερινά περιλαμβάνοντας σχεδόν όλα τα μέσα μεταφοράς – όπως αυτοκίνητα, σκούτερ, σκάφη, διαστημόπλοια και skilift – οι λάτρεις των pickup μοντέλων παρατήρησαν μία “σκανδαλώδη” παράλειψη: ανάμεσα στα περίπου 3.000 εγκεκριμένα εικονίδια δεν υπάρχει κανένα emoji που να αναπαριστά τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου είδους. Για το λόγο αυτό, η Ford αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για δράση παρουσιάζοντας το πρώτο pickup emoji

«Όταν οι πελάτες άρχισαν να ζητάνε ένα pickup emoji, ξέραμε ότι έπρεπε να βοηθήσουμε για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο,» δήλωσε ο Joe Hinrichs, president, automotive της Ford. «Δεδομένης της παγκόσμιας δημοτικότητας των pickup μοντέλων της Ford, η εταιρεία ήταν πλέον πεπεισμένη ότι έπρεπε να βοηθήσει ώστε η παγκόσμια κοινότητα των χρηστών υπηρεσιών μηνυμάτων να αποκτήσει ένα νέο, pickup emoji.»

Το Ford Ranger είναι το best-seller μοντέλο στην κατηγορία των pickup αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η Ford ταξινόμησε 26.700 Ranger το πρώτο εξάμηνο του 2019 και πέτυχε ρεκόρ δεύτερου τριμήνου, με πωλήσεις αυξημένες κατά 8% σε σχέση με εκείνες της αντίστοιχης περιόδου της περσινής χρονιάς.*
Το 2018, η Ford υπέβαλλε πρόταση στο Unicode Consortium – τον οργανισμό που αξιολογεί και εγκρίνει προτάσεις για νέα emoji – προκειμένου να προστεθεί στο μέλλον στα πληκτρολόγια των emoji ένα pickup μοντέλο.

Η σχεδίαση του emoji συνάδει με τις τάσεις της εποχής. «Η ομάδα μας αφιέρωσε πολύ χρόνο ψάχνοντας σε ιστότοπους στους οποίους ανταλλάσσονται μηνύματα, συζητώντας με influencers και παρακολουθώντας τις ροές δεδομένων των social media ώστε να κατανοήσει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας,» δήλωσε ο Craig Metros, design director, Ford Β. Αμερικής. «Ο κόσμος θέλει ένα pickup emoji που να είναι μοντέρνο, στιλάτο, να εκφράζει τις ιδέες τους και να αποτυπώνει τη φιλοσοφία ενός pickup μοντέλου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο εικονίδιο που ικανοποιεί όλους τους οπαδούς των συγκεκριμένων μοντέλων.»

Στην περίπτωση που το pickup emoji εγκριθεί στις αρχές του 2020, η σχεδίασή του θα προσαρμοστεί για όλες τις κινητές συσκευές ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών – από επαγγελματίες μέχρι δραστήριες οικογένειες και απλούς λάτρεις των emoji.

Ξέχωρα πάντως από το emoji η Ford θα λανσάρει του χρόνου ένα μικρό pickup επαναφέροντας τα λογότυπα του Courier.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz