Διαδέχθηκε το Αudi 80 στα μέσα της δεκαετίας του 90 και εκτός από την αλλαγή του ονόματος αποτέλεσε και την καθοριστική στροφή της εταιρίας προς ένα premium κοινό. Γι’ αυτό ακόμα και σήμερα, το A4 αποτελεί την ραχοκοκαλιά των πωλήσεων της εταιρίας, ενώ είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στις μεγάλες αγορές του κόσμου.
Παρά την κυριαρχία των SUV αλλά και τον εσωτερικό ανταγωνισμό από πολλά πλέον παραπλήσια μοντέλα, το A4 είναι το best seller της Audi, συντελώντας περίπου στο 25% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας. Στα 25 χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή έχουν πωληθεί περίπου 7,5 εκατομμύρια Α4 σε διάφορους τύπους αμαξωμάτων που έχουν κυκλοφορήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Ιδιαίτερη επιτυχία σημειώνει το station wagon το οποίο είναι αρκετά αγαπητό σε κάποιες αγορές, ενώ και στην Κίνα είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της εταιρίας, στην έκδοση A4L.
To 2018 πωλήθηκαν 344.586 μονάδες ενώ σύντομα αναμένεται να παρουσιαστεί η ανανεωμένη γενιά του με έμφαση -όπως γίνεται και στα μεγαλύτερα Α6 και Α8- στην κορυφαία τεχνολογία και στην premium άνεση.
Παναγιώτης Τριτάρης
