Ένα τόσο εξωτικό αυτοκίνητο όπως η Pagani Huayra Roadster δεν θα μπορούσε να έχει μία άκρως πολύπλοκη υφασμάτινη (ή για να ακριβολογούμε: μαλακή) οροφή. Μάλιστα για να καταφέρει να είναι και πιο ελαφριά από την κουπέ έκδοση, χρησιμοποιήθηκαν ειδικά υλικά και μία πολύ προχωρημένη κατασκευή.
Για να γίνει αυτό, η Pagani συνεργάστηκε με τη Dainese για την δημιουργία μιας οροφής από πολύ ειδικό υλικό και ένα μηχανισμό στήριξής του κατασκευασμένο από εξωτικά υλικά.
Ως έμπνευση για την κατασκευή του είχαν τα σχέδια των πτητικών συσκευών του Leonardo Da Vinci, με το ιδιαίτερα ακριβό υλικό με βάση το carbon να συνδέεται με κυλινδρικούς συνδέσμους κατασκευασμένους από αλουμίνιο και τιτάνιο.
Η πολύπλοκη αυτή κατασκευή αναδιπλώνεται με την λογική των origami καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο και έχοντας ιδιαίτερα μικρό βάρος, με δεδομένη την πολύ υψηλή αντοχή. Μια αντοχή που είναι προφανώς ιδιαίτερα κρίσιμος παράγοντας σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πάνω από 2,5 εκατομμύρια δολάρια.
Παναγιώτης Τριτάρης