Το 1993 δεν ήταν μια πολύ καλή χρονιά για το Ayrton Senna, μιας και τερμάτισε στη 2η θέση πίσω από τον άσπονδο φίλο του Alain Prost. Παρόλα αυτά είχε κατορθώσει να πετύχει συνολικά 5 νίκες σε Γκραν Πρι. Σε δύο από αυτές, στο Μονακό και στο περίφημο πια Ευρωπαϊκό Γκραν Πρι στο Donington Park, έτρεχε με την McLaren-Ford MP4/8Α με τον αριθμό πλαισίου 6. Η οποία στις 11 Μαϊου θα δημοπρατηθεί από την εταιρεία Bonhams στο Μονακό.
Με το ίδιο μονοθέσιο ο μεγάλος Βραζιλιάνος έτρεχε και στα Γκραν Πρι του Καναδά, της Γαλλίας, της Γερμανίας, του Βελγίου και της Ιταλίας.
Κατά γενική ομολογία η McLaren MP4/8A ήταν εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογικά, μιας και διάθετε Traction Control και ημι-αυτόματο κιβώτιο, καθώς και ιδιαίτερα καλή αεροδυναμική. Αυτό που δεν είχε ήταν ένας ανάλογος κινητήρας, μιας και ο V8 της Ford, η ΜcLaren ήταν πελάτης της Ford, ήταν κατώτερος των περιστάσεων.
Η MP4/8A ήταν και η τελευταία McLaren με την οποία αγωνίστηκε ο βραζιλιάνος πιλότος, μιας και την επόμενη σαιζόν μετακόμισε στη Williams για την οποία οδήγησε μέχρι το θάνατό του την 1η Μαΐου του 1994.
Γιάννης Σκουφής
