Μπορεί να είναι λίγο νωρίς ακόμα για την παρουσίαση του αντικαταστάτη του V40 (ο οποίος αναμένεται κάπου μέσα στο 2019 ή το αργότερο το 2020), όμως στην Volvo έχουν ήδη έτοιμα τα σχέδια και αρκετές από τις προδιαγραφές του.
Κατ’ αρχάς θα έχει αρκετά αισθητικά στοιχεία που είδαμε πρώτη φορά στο 40.2 Concept τον περασμένο Μάιο (αυτό που βλέπουμε στην φωτογραφία) και κατά πάσα πιθανότητα θα δανείζεται το δάπεδο και τα μηχανικά μέρη από το ΧC40.
H υιοθέτηση της πλατφόρμας CMA θα επιτρέψει στο νέο μοντέλο να ενσωματώσει πολλές επιλογές σε κινητήρες, μεταξύ των οποίων τους Diesel D3 και D4 αλλά και τους βενζίνης Τ4 και Τ5.
Μάλιστα μιας και η πλατφόρμα αυτή έχει εξελιχθεί και με την ηλεκτροκίνηση κατά νου, θα υπάρχουν αρκετές εκδοχές του αυτοκινήτου είτε σε plug in υβριδικό είτε σε πλήρως ηλεκτρική.
Στην Volvo υποστηρίζουν ότι θα έχουν δύο ηλεκτρικές εκδόσεις του αυτοκινήτου, μία με μικρή μπαταρία και χαμηλό κόστος (αλλά και μικρή αυτονομία) και μία με αρκετά μεγαλύτερη, με φουλ αυτονομία αλλά και υψηλότερο κόστος (και μεγαλύτερη ιπποδύναμη βέβαια).
Πάντως το ηλεκτρικό V40 δεν θα είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo αυτής της νέας εποχής στην αυτοκίνηση, μιας και τον ρόλο αυτό θα παίξει το Polestar 2 το οποίο είναι επιβεβαιωμένο ότι θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019.
Παναγιώτης Τριτάρης
