Τελικά και η Mini υπέκυψε στον πειρασμό να συμμετάσχει με όχημα τύπου Buggy στον φημισμένο Ράλι του Ντακάρ, καθώς όπως δείχνουν τα αποτελέσματα αυτού του είδους τα αυτοκίνητα έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα τετρακίνητα. Μπορεί να χάνουν σε ελκτική πρόσφυση, όμως λόγω του ότι οι κανονισμοί τους το επιτρέπουν, μπορούν να έχουν μεγαλύτερους τροχούς, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ και το χαμηλότερο βάρος λειτουργεί θετικά.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Mini συνεργάστηκε με την εταιρία X-raid για την δημιουργία του JCW Buggy. Στην κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ένα σωληνωτό πλαίσιο ενώ το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από Kevlar και carbon fiber. Πάντως εμφανισιακά δεν δείχνει αμυδρές συγγένειες με το γνωστό μας Mini, κάτι που προέκυψε βέβαια και από τις ανάγκες για ψύξη των μηχανικών μερών και του κινητήρα.
Ο τελευταίος προέρχεται από την γκάμα της BMW, και είναι ένας εξακύλινδρος εν σειρά 3 λίτρων με απόδοση περί τους 340 ίππους και ροπή που φθάνει στα 800 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Στο αγώνα θα συμμετέχει και η γνωστή από πέρσι “συνταγή” με το τετρακίνητο JCW Rally. Οι συμμετοχές της εταιρίας θα είναι επτά, τρεις με το Buggy και οδηγούς τους Mikko Hirvonen, Bryce Menzies και Yazeed Al-Rajhi και άλλες τέσσερις με το τετρακίνητο και οδηγούς τους Orlando Terranova, Jakub Przygonski, Joan “Nani” Roma και Boris Garafulic.
Παναγιώτης Τριτάρης
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3865″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
