Αυτοί είναι οι αγοραστές αυτοκινήτων με το μεγαλύτερο δυναμικό ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια, με βάση τις έρευνες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που πλήττονται ιδιαίτερα από τη μείωση της ζήτησης και των πωλήσεων. Μάλιστα οι ίδιες έρευνες δείχνουν πως όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές δεν δίνουν την έμφαση που θα έπρεπε στις προτιμήσεις των γυναικών σε ότι αφορά τη γκάμα των μοντέλων τους. Και ποιές είναι αυτές; Κατ΄αρχήν η κατανάλωση, μιας και τα στατιστικά δεδομένα δείχνουν πως οι γυναίκες δίνουν πολύ μεγαλύτερη σημασία σε αυτήν απ’ ότι οι άνδρες. Από κει και πέρα ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την πρακτικότητα του αυτοκινήτου, αλλά και για χρήσιμα εξτρά, όπως συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης. Πάντως γεγονός είναι πως οι κατασκευαστές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αρχίζουν πλέον να προσέχουν πιο πολύ το γυναικείο κοινό τους σε ότι αφορά τα σέρβις αλλά και τη διαμόρφωση των show rooms τους.
Η άλλη μεγάλη δυναμική ομάδα είναι οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι γίνονται όλο και πιο σημαντικοί για τους κατασκευαστές όχι μόνο γιατί δεν σταματούν να οδηγούν μετά τη συνταξιοδότησή τους, αλλά γιατί οι νεότεροι και συγκεκριμένα οι κάτω των 30 καλύπτουν όλο και λιγότερα χιλιόμετρα σε ημερήσια βάση με το αυτοκίνητό τους –αν έχουν αυτοκίνητο.
{gallery}photos/31/news/WOMEN-OLDER-DRIVERS{/gallery}