Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΕΛΟΣ, ΜΕ ΝΕΑ ΤΕΛΗ

Με μια και μόνη ανακοίνωση, του υπουργείο περιβάλλοντος, ενέργειας και κλιματικής αλλαγής «πάγωσε» την αγορά αυτοκινήτου, αλλά και τους ιδιοκτήτες παλαιών ι.χ., παίρνοντας πίσω το μέτρο της απόσυρσης.

aposirsi2

Μετά από πολλές περιπέτειες, παλινωδίες και διαρροές, το μέτρο της απόσυρσης αποσύρθηκε τελικά από την κυβέρνηση. Σε μια μάλλον λιτή γραπτή ανακοίνωση, το υπουργείο περιβάλλοντος, ενέργειας και κλιματικής αλλαγής δικαιολόγησε την κατάργηση της απόσυρσης με περιβαλλοντικά κριτήρια. Ωστόσο είναι καταφανές ότι η έλλειψη ρευστού ήταν η κύρια αιτία.

Μαζί με την απόσυρση αίρεται και το μέτρο του πράσινου δακτυλίου, ενώ αλλάζει και ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Στον πίνακα που ακολουθεί, εμφανίζονται τα νέα τέλη κυκλοφορίας, ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα του αυτοκινήτου, αλλά και την περιβαλλοντική επιβάρυνση. Στην κατηγορία A ανήκουν τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 4 & 5, ενώ στις κατηγορίες B, Γ, Δ τα παλαιότερα αυτοκίνητα Euro 3, 2 και 1 αντίστοιχα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι συγκριτικά με τη διάταξη νομοθετικού περιεχομένου Σουφλιά, τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι ελαφρά μειωμένα για τα αυτοκίνητα έως 1.357 κ.εκ., ίδια για την κατηγορία 1.358 – 1.928 κ.εκ., και αυξημένα για τα αυτοκίνητα με μεγαλύτερους κινητήρες.


 

Κυβικά εκατοστά κινητήρα

Κατηγορίες

<301

301-785

786-1357

1358-1928

1929-2357

>2357

A πληρώνει

0

28

94

184

428

562

B πληρώνει

35

63

137

252

521

680

Γ πληρώνει

51

79

162

302

596

780

Δ πληρώνει

68

96

187

352

671

880

Έως σήμερα πλήρωναν

18

46

112

202

446

580

Επόμενο:

RENAULT GORDINI

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup