Σύνδεση

Featured

Οι πρωταγωνιστές στην κατηγορία των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσιάζουν τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα (PHEV και BEV) στην Ελλάδα, κάτι που είναι ενδεικτικό της δυναμικής που αποκτά η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων και στην χώρα μας. Συγκεκριμένα 4.213 ήταν συνολικά τα PHEV και BEV που πουλήθηκαν στην Ελλάδα το οκτάμηνο του 2021 πετυχαίνοντας μερίδιο αγοράς 5,61%.

Πρωταγωνιστές των πωλήσεων στο διάστημα αυτό ήταν η Volvo με το XC40 PHEV, που πούλησε 411 μονάδες στο διάστημα Ιανουαρίου- Αυγούστου. Ακολουθεί η Tesla ήταν δεύτερη με το Model 3, με 317 πωλήσεις, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Mercedes με την αντίστοιχη GLA και 219 πωλήσεις.  Αναλυτικά:

Μοντέλο Πωλήσεις
VOLVO XC40 PHEV 411
TESLA MODEL 3 BEV 317
MERCEDES GLA PHEV 219
BMW X1 PHEV 215
PEUGEOT 3008 PHEV 188
MERCEDES GLC PHEV 152
AUDI Q3 PHEV 140
VOLKSWAGEN TIGUAN PHEV 131
BMW 3‐SERIES PHEV 118
RANGE ROVER EVOQUE PHEV 114
PEUGEOT 208 BEV 109
BMW X3‐SERIES PHEV 105
PEUGEOT 2008 BEV 105
SEAT LEON PHEV 103
BMW X2 PHEV 101
VOLKSWAGEN ID.3 BEV 100

4 στους 10 σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Σε πρόσφατη έρευνα της  EY Mobility Consumer Index (MCI), που διεξήχθη  με συμμετοχή περισσότερων από 9.000 καταναλωτών από 13 χώρες τονίστηκαν τα εξής:

Περισσότεροι από 4 στους 10 (41%) ερωτηθέντες που σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο, αναφέρουν ότι αυτό θα είναι ηλεκτρικό – μία αύξηση 11 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με τα ευρήματα του Νοεμβρίου 2020 – ενώ 8 στους 10 (77%) ιδιοκτήτες ηλεκτρικού οχήματος, δηλώνουν ότι το επόμενο όχημά τους θα είναι πάλι ηλεκτρικό.

Συνολικά, το 50% των ερωτηθέντων αναμένουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο (ηλεκτρικό ή με κινητήρα εσωτερικής καύσης), αύξηση 17% σε σχέση με τον περασμένο Νοέμβριο, με το 65% εξ αυτών να δηλώνουν ότι θα προβούν σε αγορά μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Το 66% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα ηλεκτρικό όχημα, ποσοστό που εκτοξεύεται στο 91% για όσους σχεδιάζουν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό όχημα ως το επόμενό τους αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, το κόστος ιδιοκτησίας και συντήρησης λειτουργεί ως αποτρεπτικός παράγοντας για όσους δε σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured