Σύνδεση

Audi

Εργοστασιακή βελτίωση για τα Audi RS 4 Avant και RS 5

H Audi ανακοίνωσε ότι θα παρέχει στους ιδιοκτήτες των δύο σπορ μοντέλων της, δύο πακέτα βελτίωσης, τα οποία ονομάζονται Competition και Competition plus.

Μία βασική και εύκολα αντιληπτή διαφοροποίηση αφορά την εξάτμιση, η οποία γίνεται πιο ελεύθερη, με δύο μεγάλα οβάλ τελικά, ενώ μειώνεται και η ηχομόνωση, έτσι ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει πιο έντονα το ηχητικό σάουντρακ του κινητήρα.

Επεμβάσεις έχει δεχτεί η κεντρική μονάδα ελέγχου για πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων και καλύτερη απόδοση των προγραμμάτων οδήγησης.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα είναι σχετικά περιορισμένες, με μαύρες πινελιές σε διάφορα σημεία και νέες ζάντες 20 ιντσών.

Το πακέτο Competition Plus περιλαμβάνει επιπλέον ανάρτηση RS Suspension Pro, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτές αντιστρεπτικές.

Το αμάξωμα μπορεί να χαμηλώσει έως και 10 χιλιοστά (ή και ακόμα 10 αν το επιθυμεί ο αγοραστής) ενώ πιο άμεσο έχει γίνει το σύστημα διεύθυνσης.

Το κεντρικό διαφορικό έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να παρέχει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα, ενώ βελτιωμένα είναι και τα κεραμικά φρένα.

Αλλαγές στον κινητήρα δεν υπάρχουν, με την απόδοση του V6 των 2,9 λίτρων να φθάνει τους 450 ίππους, και το 0-100 χλμ/ώρα στο RS 4 Avant να γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Το κόστος του κάθε πακέτου, τουλάχιστον στην Γερμανία, είναι σε λογικά επίπεδα για τα δεδομένα της αξίας των αυτοκινήτων, με 7.785 ευρώ για το Competition και 11.875 ευρώ για το Competition Plus.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo