Η Tesla έχει καταφέρει μέσα σε ελάχιστα χρόνια να αλλάξει τον χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατακτώντας την κορυφή των πωλήσεων και αποτελώντας σημείο αναφοράς.
Ωστόσο, για πρώτη φορά το 2024 σημείωσε μείωση στις ταξινομήσεις, γεγονός που αποδίδεται στη στασιμότητα της γκάμας της και στην έλλειψη νέων προσιτών μοντέλων.
Αντί να επικεντρωθεί στην ανανέωση των υπαρχόντων αυτοκινήτων, η Tesla φαίνεται να στρέφεται προς τα ρομποταξί και την αυτόνομη οδήγηση.
Η παρουσίαση του πρωτότυπου Cybercab επιβεβαιώνει αυτήν τη στρατηγική, με τον Ίλον Μασκ να εγκαταλείπει την ιδέα ενός προσιτού ηλεκτρικού μοντέλου των 25.000 δολαρίων.
Η ευρωπαϊκή και η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχουν πλέον προχωρήσει δυναμικά, ειδικά στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών και του λογισμικού.
Η Tesla, αν και εξακολουθεί να έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα, δεν εισάγει πλέον ριζοσπαστικές καινοτομίες.
Αν το μέλλον της αυτοκίνησης βρίσκεται στην αυτόνομη οδήγηση, τότε η Tesla ποντάρει σε αυτό για να επανακτήσει την πρωτοπορία της.
Αντί να συναγωνίζεται στις πωλήσεις με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, επενδύει σε ένα νέο μοντέλο μετακίνησης, το οποίο θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα της βιομηχανίας.
