Σύνδεση

Featured

TO VW ID BUZZ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ «ΚΛΟΥΒΑ» ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Μετά το ID Concept στο Παρίσι η VW παρουσίασε στο Ντιτρόιτ το ID Buzz Concept, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση. Όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες το ID Buzz είναι από πλευράς εμφάνισης μια επιτυχημένη, σύγχρονη εκδοχή της κλασικής «Κλούβας» της μάρκας, που έχει γράψει τη δική της μακρόχρονη ιστορία.

Οι διαστάσεις δεν διαφέρουν από τις αντίστοιχες του τρέχοντος βαν Τ6 (μήκος σχεδόν 5,0 μέτρων) και από αυτές του επίσης πρωτότυπου Budd-E, ενώ η βάση είναι και εδώ το πλαίσιο MEB, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα. Έτσι, ακριβώς όπως και στο ID της γαλλικής πρωτεύουσας, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας πίσω και μια μεγάλη μπαταρία ανάμεσα στους άξονες, που εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 600 χιλιομέτρων. Από κει και πέρα εδώ υπάρχει και ένας 2ος ηλεκτροκινητήρας μπροστά που πέρα από όλα τα άλλα εξασφαλίζει τη μόνιμη τετρακίνηση, δείχνοντας πως το MEB είναι κατάλληλο και για SUV.

vw-id-buzz-2017-31

Κάθε ηλεκροκινητήρας αποδίδει 150 kW, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να είναι 275 kW (374 ίπποι), που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε περίπου 5,0 δεύτερα, την ίδια στιγμή που η τελική περιορίζεται στα 160 χλμ./ ώρα. Προκειμένου βέβαια να μην εξαντλείται πολύ γρήγορα η μπαταρία των 111 kWh στις πολύ μεγάλες ταχύτητες. Η μπαταρία η οποία με τη βοήθεια ταχυφορτιστή φτάνει το 80% της χωρητικότητάς της μέσα σε μόλις 30 λεπτά, ενώ υπάρχει και ένας δεύτερος συνδυασμός πρόωσης με ένα ηλεκτροκινητήρα 200 kW πίσω και μια μπαταρία 83 KWh.

Ενδιαφέρον είναι πως χάρη στην παρουσία των ηλεκτροκινητήρων το ID Buzz έχει δύο πορτμπαγκάζ, ένα 200 λίτρων μπροστά και ένα πίσω, η ελάχιστη χωρητικότητα του οποίου είναι 660 λίτρα και η μέγιστη 4.600. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται με δύο συμβατικές πόρτες μπροστά και δύο συρόμενες πίσω, ενώ η διαμόρφωση προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες. Έτσι τα εμπρός καθίσματα περιστρέφονται, αυτά της 2ης σειράς μετακινούνται και διπλώνουν, ενώ αυτά της 3ης μπορούν να μετατραπύν ακόμα και σε κρεβάτι.

vw-id-buzz-2017-32

H δυνατότητα περιστροφής του καθίσματος του οδηγού είναι και μια σαφής ένδειξη και για τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης του ID Buzz, ενώ πατώντας το λογότυπο της VW το τιμόνι «εξαφανίζεται» μέσα στο ταμπλό. Παράλληλα ένα Augmented Reality-Display προβάλλει πληροφορίες εικονικά και τρισδιάστατα σε μια απόσταση από 7 έως 15 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο.

Τι από όλα αυτά πάντως θα περάσει στην κανονική παραγωγή είναι ακόμα ένα ερώτημα, ενώ το βέβαιο είναι πως και το ID Buzz αυτό καθαυτό δεν έχει απόλυτη προτεραιότητα για τη VW. Έτσι ο προγραμματισμός της εταιρείας κάνει λόγο για ένα μοντέλο της μικρής- μεσαίας κατηγορίας μέχρι το 2020, ενώ θα ακολουθήσει ένα SUV και μετά ενδεχόμενως η σύγχρονη «Κλούβα». Για να δούμε…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota