Σύνδεση

Featured

VOLKSWAGEN ID: ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΕ 170 ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ 600 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ!

Με το πρωτότυπο ΙD η VW έρχεται να μπει δυναμικά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα δίνει και ένα πρώτο στίγμα για τα “προσεχώς” σε ότι αφορά τις σχεδιαστικές φόρμες που θα έχουν τα αυτοκίνητά της την επόμενη δεκαετία. Η ίδια η εταιρία υποστηρίζει ότι πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα που έχει παρουσιάσει στην ιστορία της, καθώς θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση.

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 170 ίππους ο οποίος μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς. Το ιδιαίτερα σημαντικό στην περίπτωση του ID είναι ότι η VW ανακοινώνει αυτονομία η οποία μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 400 και 600 χιλιομέτρων, στοιχείο πραγματικά εντυπωσιακό και αν μη τι άλλο ενδεικτικό για την ταχύτητα με την οποία ωριμάζουν οι συνθήκες για την εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι πάνω στο ΙD θα “χτιστεί” το μοντέλο παραγωγής της VW το οποίο θα είναι το πρώτο μιας σειράς οχημάτων που θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive) και θα έχει διαστάσεις ανάλογες με εκείνες ενός Golf. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο, σχεδιασμένο από την αρχή, το οποίο όπως φαίνεται από τις πρώτες εικόνες θα έχει ιδιαίτερα προχωρημένο design και αισθητική που θα αλλάξει κατά πολύ το προφίλ της εταιρίας.

Το πρωτοποριακό χαρακτηριστικό της όλης προσέγγισης της VW είναι ότι το όχημα θα μπορεί να παράγεται με πολλαπλά “πακέτα” μπαταριών, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να υπάρχουν και εκδόσεις με μικρότερη χωρητικότητα και επομένως με πιο προσιτή τιμή, πολύ κοντά σε αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου.

Το VW ID, που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, θα εφοδιάζεται εκτός των άλλων και με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμο για να βγει στην παραγωγή το αργότερο μέχρι το 2020. Περισσότερες λεπτομέρειες για το άκρως ενδιαφέρον ηλεκτρικό ID και την πολλά υποσχόμενη τεχνολογία του σε προσεχή αναφορά μας.

 

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup