Σύνδεση

Featured

ΕΠΙΣΗΜΟ: ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΤΑΘΕΣΙΟΥ ΤIGUAN

Λίγες μέρες πριν είχαμε δημοσιεύσει το πρώτο σκίτσο που είχε δοθεί από την VW για το επερχόμενο επταθέσιο Tiguan, το οποίο στις αγορές της Ευρώπης θα ονομάζεται Allspace. Σήμερα ήρθε η ώρα για τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου, το οποίο θα παρουσιαστεί κατ’ αρχήν στην έκθεση του Ντιτρόιτ και επίσημα στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017 και στην συνέχεια θα αρχίσει να πωλείται σε Ευρώπη, Αμερική και βεβαίως στην Κίνα.

tiguan-3

Όπως φαίνεται από αυτές τις πρώτες τελικές εικόνες του αυτοκινήτου, δεν υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το “κανονικό” Tiguan σε ότι αφορά την εμφάνισή του. Στην πράξη πρόκειται για ένα μεγαλύτερο σε μήκος Tiguan, με το μεταξόνιό του να έχει αυξηθεί κατά 11 χιλιοστά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ο χώρος για την ενσωμάτωση και τρίτης σειράς καθισμάτων. Κάτι που σημαίνει επίσης ότι αν δεν γίνεται χρήση αυτής της δυνατότητας αυξάνεται ακόμα περισσότερο ο ήδη τεράστιος χώρος αποσκευών των 615 λίτρων που προσφέρει το πενταθέσιο Tiguan.

tiguan-4

Το Allspace θα βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα MQB της εταιρίας, κάτι που δίνει μεγάλη ευελιξία στην χρήση μίας ευρύτατης γκάμας κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης, ενώ θα υπάρχει και εδώ η δυνατότητα για δικίνητη ή τετρακίνητη 4 Μotion έκδοση. Κατά πάγια τακτική της εταιρίας, ανάλογα με τον κινητήρα θα υπάρχουν και οι αντίστοιχες επιλογές σε κιβώτια, είτε εξατάχυτα χειροκίνητα, είτε DSG.

tiguan-5

Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες δεν υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά την σχεδίαση και την γενικότερη εικόνα του εσωτερικού, το οποίο παραμένει ίδιο με το “κανονικό” μοντέλο. Η τρίτη σειρά των καθισμάτων θα είναι αναδιπλούμενη ενώ ο χώρος που θα υπάρχει για τους επιβάτες εκεί θα είναι αρκετά ικανοποιητικός με βάση το μέγεθος του αμαξώματος αλλά και την μικρή συνολική αύξηση του μεταξονίου σε σχέση με την πενταθέσια έκδοση.

tiguan-2

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στην άνοιξη στην Ευρώπη, όπου θα έχει και την επωνυμία Allspace. Στις άλλες αγορές δεν θα έχει κάποιο ειδικό συνοδευτικό στο όνομά του, με τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ να κατασκευάζονται στο Μεξικό, ενώ τα αντίστοιχα της Κίνας στο εργοστάσιο που διαθέτει η εταιρία στην Σανγκάη.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup