Σύνδεση

Bentley

BENTLEY ΕΝΑΝΤΙΟΝ ROLLS ROYCE Ή ΠΩΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΜΙΑ ΓΚΑΦΑ ΟΛΚΗΣ

Η ιστορία της αναμέτρησης για την πρωτοκαθεδρία..

Η ιστορία της αναμέτρησης για την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία υπερ-πολυτελείας ξεκίνησε πριν από περίπου 15 χρόνια. Το 1998 λοιπόν ο όμιλος Volkswagen δίνει το (αντίστοιχο) ποσό των 750 εκατομμυρίων ευρώ, κάνοντας καλύτερη προσφορά από τη BMW και αποκτά τη Rolls Royce, κάτι που πανηγυρίστηκε έντονα από την πλευρά τους. Το νομικό τμήμα όμως του ομίλου είχε κάνει μια από τις μεγαλύτερες γκάφες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας ειδικά αλλά και των επιχειρήσεων ειδικά: με το ποσό αυτό η VW απέκτησε ένα εργοστάσιο, μερικές εκατοντάδες εργαζόμενους και τα δικαιώματα για το όνομα Bentley, αλλά όχι και γι’ αυτό της Rolls Royce. To οποίο έσπευσε φυσικά να το κατοχυρώσει η BMW έναντι 120 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ ακολούθησε αρνητική κριτική για τον τότε αλλά και τώρα ισχυρό άντρα του ομίλου VW, το Ferdinand Piech, μιας και τότε το βαρύ όνομα ήταν σαφέστατα η Rolls.

Από κει και πέρα και μετά το 2000 οι δρόμοι των δύο παραδοσιακών βρετανικών εταιρειών πολυτελείας χωρίζουν οριστικά και αμετάκλητα και η εξέλιξη τις βρίσκει στα τέλη του 2013 η μεν Bentley να έχει πουλήσει περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 19% σε σχέση με το ’12 και να έχει κέρδη πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, τη στιγμή που η Rolls δεν ξεπέρασε τις 4.000 μονάδες –3.630 για την ακρίβεια ή μια αύξηση 2%.

Το μεγάλο κόλπο για τη Bentley λέγεται Continental GT κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο τοποθετήθηκε μεταξύ των παραδοσιακών λιμουζινών πολυτελείας όπως είναι η S-Class, η 7άρα, το Α8 και η Jaguar XJ και των αντίστοιχων υπερ-πολυτελών μοντέλων, όπως είναι π.χ. η Phantom της Rolls.

Παράλληλα η Bentley διαθέτει μια μεγάλη, πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας, γκάμα, έχει κατορθώσει να χτίσει κι ένα σπορτίφ προφίλ, ενώ αναμένεται στο άμεσο μέλλον να κάνει ένα ακόμα μεγάλο βήμα παρουσιάζοντας ένα SUV.

Η Rolls Royce από την άλλη δεν συγκρίνει τον εαυτό της με τη Bentley, προβάλλοντας ως ατράνταχτο επιχείρημα πως τα δικά της μοντέλα κοστίζουν (στην Ευρώπη) γύρω στις 400.000 ευρώ, την ίδια στιγμή που ο μέσος όρος των Bentley είναι 200.000 ευρώ. Παράλληλα οι υπεύθυνοι της Rolls ξεκαθαρίζουν πως η μάρκα τους δεν θέλει να κατέβει πιο χαμηλά τιμολογιακά και πως είναι πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματά τους σε όλα τα επίπεδα.

Δεν έχουν άδικο μεν, αλλά από την άλλη η Rolls δεν φαίνεται να εξελίσσεται όπως απαιτούν οι εποχές, κάτι που η Bentley κάνει ιδιαίτερα αποτελεσματικά… Πάντως οι φήμες λένε πως και αυτή εξελίσσει ένα SUV.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured