Σύνδεση

Rolls Royce

ROLLS ROYCE WRAITH

H Rolls Royce έχει ξεκάθαρη άποψη για τη θέση του νέου της μοντέλου, με το περίεργο και ολίγον φαντασμαγορικό –στην κυριολεξία όμως μιας και σημαίνει φάντασμα- όνομα Wraith. Σύμφωνα λοιπόν με τους εγγλέζους είναι το «απόλυτο Gran Turismo» και «η πιο δυναμική Rolls Royce που έχει κατασκευαστεί ποτέ» και το θηριώδες αν μη τι άλλο κουπέ σπεύδει να επιβεβαιώσει τα λεγόμενο ευθύς εξαρχής. Με το που κάθεσαι.

Κι αυτό γιατί σκύβεις έστω και λίγο για να μπεις –ξεχάστε λοιπόν το ημίψηλο, πρέπει να το βγάλετε για να μην το μαζεύετε από το δρόμο, ενώ η τραγιάσκα δεν λέει- τα καθίσματα δεν θυμίζουν πολυθρόνα αλλά μπερζέρα, μιας και τα πλαϊνά τους, φυσικά επενδεδυμένα με δέρμα κορυφαίας ποιότητας, είναι τονισμένα και στηρίζουν το σώμα στις στροφές, ενώ γενικά κάθεσαι σχετικά χαμηλά. Και σχετικά σπορ.

Παράλληλα πιάνεις μια στεφάνη που δεν είναι καθόλου λεπτή, όπως θέλει η παράδοση να είναι το τιμόνι των Rolls, ενώ ήδη από τα πρώτα μέτρα σου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα περιστρέφεται και ταυτόχρονα πόσο ακριβές είναι. Νot bad, really not bad σκέφτεσαι και πατάς βαθιά το γκάζι κι ας μην έχει αργήσει για το τσάι των 5. Ο V12 των 6.600 κυβικών αποδίδει για την περίσταση 632 ίππους, είναι ο πιο δυνατός κινητήρας στην ιστορία της μάρκας και παρά τους 2,5 τόνους που ζυγίζει ο τρίθυρος κολοσσός των 5,3 μέτρων, τον επιταχύνει τουλάχιστον γρήγορα. Με τη βοήθεια και του αυτόματου κιβωτίου με τις 8 σχέσεις, που είναι συνδεμένο και με το σύστημα πλοήγησης προκειμένου να έχει υπόψη του τη διαδρομή και να επιλέγει από πριν την πλέον κατάλληλη σχέση για να γίνονται τα πάντα όσο πιο smooth γίνεται. Από κει και πέρα μπορεί το 0-100 να μην ακούγεται chic για ένα αυτοκίνητο με την Emily στο καπό –η οποία αντιμετωπίζει τον αέρα λίγο πιο όρθια σε σχέση με την Ghost που αποτελεί τη βάση της Wraith- αλλά μια τιμή γύρω στα 4,6 δεύτερα κάθε άλλο παρά απαρατήρητη περνά.

Όσο ανεβαίνουν τα χλμ./ ώρα αρχίζει να μην ακούς μόνο το ρολόι όπως έλεγε και το παλιό σλόγκαν της μάρκας αλλά και τον αέρα και τον κινητήρα, χωρίς όμως ποτέ κάτι να γίνεται ενοχλητικό, Ούτε για όσους κάθονται μπροστά ούτε και για τους πίσω, που μπορεί να μην έχουν ελαφρώς διπλωθεί για να περάσουν, αλλά άπαξ και λάβουν θέση απολαμβάνουν τους χώρους λιμουζίνας της κλάσης της 7άρας της BMW –η οποία δανείζει τα μηχανικά της μέρη κι όχι μόνο- και της S-Class της Mercedes. Κι ας είναι εδώ το μεταξόνιο 18 ολόκληρα εκατοστά μικρότερο σε σχέση με την Ghost που όπως είπαμε αποτελεί τη βάση για τη Wraith κι ας έχει η οροφή άλλη, πιο έντονη, κλίση. Ενδιαφέρον μάλιστα είναι το ότι η γραμμή της οροφής πρακτικά ενσωματώνεται σε αυτή του πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα στο προφίλ η Wraith να δείχνει σαν fastback, αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το δόκιμο μεν αλλά ξεχασμένο δε αγγλικό όρο.

Το τελευταίο συμβάλλει με τη σειρά του και στη δημιουργία μιας πιο νεανικής εικόνας κι αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να το πάρει κανείς τοις μετρητοίς αλλά συγκριτικά. Συγκριτικά με τις άλλες Rolls, γιατί αν ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών της Phantom είναι τα 55 χρόνια και της Ghost τα 50, τότε οι 45άρηδες στους οποίους στοχεύει η Rolls με την Wraith είναι όντως νέοι.

Το ότι θα είναι και ευκατάστατοι, τουλάχιστον, δεν χωράει καμία αμφιβολία και συζήτηση μιας και οι τιμές της Rolls Royce Wraith ξεκινούν στην Ευρώπη από περίπου 280.000 ευρώ, ενώ ανεβαίνουν πολύ όσο προσθέτεις εξτρά, μεταξύ άλλων και τον ουρανό με τα 1.000 τόσο LEDάκια.

W. Haverkamp

ROLLS ROYCE WRAITH
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 5.269×1.947×1.507 χιλ.
Μεταξόνιο: 3.115 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 470 λίτρα
Βάρος: 2.360 κιλά
Κινητήρας: 6.562 κ.εκ., V12
Ισχύς: 632 PS/ 5.250 σ.α.λ.
Ροπή: 800 Nm/ 1.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 4,6”, 250 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 14,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 327 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 1.112 €

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota