Το αναμενόμενο Q7 e–Tron που παρουσιάστηκε στη Γενεύη είναι το πρώτο plug–in υβριδικό της Audi με κινητήρα πετρελαίου, ενώ το ηλεκτρικό του κομμάτι προέρχεται από την αντίστοιχη Porsche Cayenne.
Στο Q7 e–Tron 3.0 TDI quattro, όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, λοιπόν ο κινητήρας diesel είναι ο 6κύλινδρος των 3.000 κυβικών του ομίλου VW, ο οποίος αποδίδει 258 άλογα και 600 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κέλυφος του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων και αποδίδει 94 kW ή αλλιώς 128 άλογα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 373 άλογα και τα 700 Nm, που εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 6,0 δεύτερα και μια τελική 225 χλμ./ ώρα.
Ως συνήθως πιο εντυπωσιακά για τα αυτοκίνητα αυτού του είδους είναι τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, που για την περίσταση είναι 1,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και κάτω από 50 γραμμάρια αντίστοιχα.
Το ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας του συστήματος είναι 17,3 kWh, γεγονός που εξασφαλίζει στο τετρακίνητο Q7 e-Tron τη δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης για 56 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική θεωρητική αυτονομία του είναι 1.410 χιλιόμετρα.
Με ειδικό φορτιστή οι μπαταρίες είναι φουλ σε περίπου 2,5 ώρες, ενώ ενδιαφέρον είναι πως η παρουσία τους δεν επηρεάζει το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 2.075 λίτρα.
Κατά τα άλλα και το Q7 e-Tron 3.0 TDI quattro διαθέτει τον καινούργιο ψηφιακό πίνακα οργάνων της Audi, ενώ το σύστημα infotainment παρέχει και στατιστικά στοιχεία τόσο για την κατανάλωση όσο και για την αξιοποίηση της ενέργειας των συσσωρευτών.
Οι πωλήσεις του πρώτου plug–in υβριδικού diesel της Audi θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη σε τιμές που μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί.
Γιάννης Σκουφής