Σύνδεση

Featured

ΤΑ ΠΙΟ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Όχι αυτά που παρουσιάζουν βλάβες, αλλά αυτά που τις τελευταίες δεκαετίες έβαλαν τις εταιρείες που τα εξέλιξαν, παρουσίασαν και εμπορεύθηκαν χοντρά μέσα, σύμφωνα με έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας Sanford C. Bernstein (ειδικεύεται στις οικονομικές αναλύσεις και είναι αναγνωρισμένη από την Wall Street) και δημοσιεύθηκε στον Economist.

Η έρευνα αναφέρει πως μερικά από αυτά τα μοντέλα επιβάρυναν την εταιρεία τους λόγω του υπερβολικού κόστους του μάρκετινγκ και της πρόωθησης (π.χ. smart fortwo) και κάποια άλλα λόγω του κόστους εξέλιξής τους (π.χ. Bugatti Veyron και γι αυτό παρουσιάζουν τη μια ειδική έκδοση μετά την άλλη). Μερικά ήταν πολύ προχωρημένα αισθητικά για την εποχή τους (π.χ. Renault Vel Satis και Avantime, στο ο λέει άλλωστε και το όνομά του), άλλα πολύ απλά δεν έγιναν αποδεκτά από το κοινό (π.χ. Peugeot 1007), ενώ τα περισσότερα απλά δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW