Σύνδεση

Volkswagen

ΖΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ VOLKSWAGEN

Το επόμενο βήμα σε ότι έχει σχέση με τις ζάντες είναι αυτές από ανθρακονήματα, που μέχρι στιγμής χρησιμοποιούνται κυρίως σε hyper cars όπως τα Koenigsegg Agera R και One:1, ενώ από τις εταιρείες που ειδικεύονται στο συγκεκριμένο υλικό είναι οι ThyssenKrupp Carbon Components και Maxion Wheels. Μάλιστα οι δύο ετοιμάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους αλλά και με διάφορους κατασκευαστές -μεταξύ αυτών και ο όμιλος της VW που έχει αρχίσει ήδη τις δοκιμές στην πράξη– προκειμένου να αρχίσουν να μπαίνουν και σε οικονομικά πιο προσιτά μοντέλα.

Το βασικό πλεονέκτημα των τροχών από ανθρακονήματα σε σχέση με αυτούς από αλουμίνιο είναι η μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Πιο συγκεκριμένα ένας τέτοιος τροχός έχει έως 40% πιο μικρό βάρος σε σχέση με μια κλασική, σφυρήλατη ζάντα από αλουμίνιο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo