Το επόμενο βήμα σε ότι έχει σχέση με τις ζάντες είναι αυτές από ανθρακονήματα, που μέχρι στιγμής χρησιμοποιούνται κυρίως σε hyper cars όπως τα Koenigsegg Agera R και One:1, ενώ από τις εταιρείες που ειδικεύονται στο συγκεκριμένο υλικό είναι οι ThyssenKrupp Carbon Components και Maxion Wheels. Μάλιστα οι δύο ετοιμάζονται να συνεργαστούν μεταξύ τους αλλά και με διάφορους κατασκευαστές -μεταξύ αυτών και ο όμιλος της VW που έχει αρχίσει ήδη τις δοκιμές στην πράξη– προκειμένου να αρχίσουν να μπαίνουν και σε οικονομικά πιο προσιτά μοντέλα.
Το βασικό πλεονέκτημα των τροχών από ανθρακονήματα σε σχέση με αυτούς από αλουμίνιο είναι η μείωση της μη αναρτώμενης μάζας. Πιο συγκεκριμένα ένας τέτοιος τροχός έχει έως 40% πιο μικρό βάρος σε σχέση με μια κλασική, σφυρήλατη ζάντα από αλουμίνιο.
Γιάννης Σκουφής
