Σύνδεση

Featured

WRC Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Νικητής ο Neuville, πρωταθλητής ο Rovanpera!

Ο Kalle Rovanpera εξασφάλισε τον δεύτερο τίτλο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο Ράλι της Κεντρικής Ευρώπης, όπου ο Thierry Neuville της Hyundai πήρε τη νίκη.

Το πρωτοποριακό ράλι αυτό ράλλυ είναι το πρώτο που έγινε σε τρεις χώρες: την Τσεχική Δημοκρατία, την Αυστρία και τη Γερμανία. Ο Neuville κέρδισε με διαφορά 57,6 δευτερολέπτων από τον Rovanpera.

Το ράλλυ, που χαρακτηρίστηκε από δύσκολες συνθήκες, ξεκίνησε με τον Neuville στην κορυφή μετά από δύο ειδικές διαδρομές στην Τσεχία. Όμως, οι εξαιρετικά βροχερές συνθήκες της Παρασκευής ήταν υπέρ των Rovanpera και Evans.

Ο Evans, παρά την προσπάθεια να κρατηθεί κοντά στον Rovanpera, υποχώρησε πίσω από τον Neuville. Στη συνέχεια, ο Rovanpera έκανε ένα σπάνιο λάθος στη διαδρομή 10, αλλά ο Evans αντιμετώπισε ζημιά στο αυτοκίνητό του, αναγκάζοντάς τον να αποσυρθεί προσωρινά.

Ο Rovanpera, ενημερωμένος για το ατύχημα του Evans, κινήθηκε προσεκτικά επιτρέποντας στον Neuville να πάρει το προβάδισμα. Με τον τίτλο σχεδόν στα χέρια του, ο Rovanpera δεν πίεσε πολύ, αν και κατάφερε να κερδίσει τη ειδική 14.

Ο Tanak σφράγισε την τρίτη θέση παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε προβλήματα με το στήσιμο του Ford Puma του σε υγρές συνθήκες και ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά το βράδυ του Σαββάτου που τον  έβγαλε για λίγο σε χαντάκι. Τερμάτισε 1.52,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier τερμάτισε τέταρτος, ενώ ο Takamoto Katsuta της Toyota τερμάτισε πέμπτος. Ο Esapekka Lappi της Hyundai ήταν ο μόνος που εγκατέλειψε στο Rally1 μετά από μια σύγκρουση υψηλής ταχύτητας στη 5η ειδική και ενώ βρισκόταν στην εντυπωσιακή τρίτη θέση.

Στη Rally2 πρωταθλητής ήταν ο Adrien Fourmaux της M-Sport, αλλά η κατηγορία WRC2 κατακτήθηκε από τον Nicolas Ciamin της Skoda. Παρακάτω η κατάταξη στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured