Σύνδεση

Featured

VW ID.3: Το αυτοκίνητο- σταθμός μιας νέας εποχής

Αν για την εποχή τους ο Σκαραβαίος και το Golf άφησαν τα σημάδια τους στην παγκόσμια αυτοκίνηση, το νέο ηλεκτρικό ID.3 είναι το ίδιο σημαντικό αυτοκίνητο για την VW και την πορεία της στον 21ο αιώνα.

Πρόκειται για ένα εξ αρχής σχεδιασμένο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, το οποίο είναι και το πρώτο που χρησιμοποιεί το “ηλεκτρικό” πάτωμα MEB. Οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι περίπου ίδιες με ενός Golf (μήκος στα 4,261 μέτρα), όμως έχει σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο, στα 2,765 μέτρα, κάτι που εξασφαλίζει απίστευτους χώρους για τους επιβάτες. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ, στα 385 λίτρα παρά την ύπαρξη μπαταριών κάτω από το δάπεδο όλου του αμαξώματος.

Σχεδιαστικά φέρνει μία καινούργια αισθητική στην VW με ενδιαφέρουσες αναλογίες και γραμμές που δεν ξενίζουν, καθώς στόχος ήταν ένα μαζικό κοινό και όχι κάποιο μοντέλο τεχνολογικής επίδειξης. Αντίστοιχη είναι και η προσέγγιση στο σαλόνι, με μάλλον μινιμαλιστική σχεδίαση η οποία βασίζεται σε δύο οθόνες, μία εμπρός στον οδηγό που χρησιμεύει ως πίνακας οργάνων και μία 10 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται από μία συγκρατημένα φουτουριστική αίσθηση, με υλικά και χρώματα που δίνουν μια φρέσκια εικόνα ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι όλοι οι φυσικοί διακόπτες έχουν αντικατασταθεί με διακόπτες αφής.

Σε ότι αφορά το σύστημα κίνησης, θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις. Μία μικρή των 45 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία 330 χλμ. Μία μεσαία των 58kWh, με αυτονομία 420 χλμ. και την κορυφαία των 77 kWh, με αυτονομία 550 χλμ. Στην μικρή έκδοση θα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας των 149 ίππων και των 310 Nm ροπής. Οι δύο επόμενες θα έχουν 204 ίππους με την ίδια και πάλι ροπή. Σε όλα η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα.

Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα και η φόρτιση θα μπορεί να γίνει σε φορτιστές των 50 kW για την μικρή έκδοση και στις δύο μεγάλες θα είναι στα 100 kW και στα 125 kW. Η φόρτιση της μεσαίας έκδοσης θα γίνεται μέσα σε 30 λεπτά για αυτονομία της τάξης των 250 χιλιομέτρων.

Η παραγωγή του ID. 3 θα ξεκινήσει πριν το τέλος της χρονιάς, και οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεπεράσει τις 30.000 σε όλη την Ευρώπη. Η πρώτη έκδοση με τα χαρακτηριστικά 1st θα διαθέτει την μεσαία μπαταρία, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, DAB+ ψηφιακό ραδιόφωνο, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι και τροχούς 18 ιντσών. Πάνω από αυτή θα υπάρχουν οι εκδόσεις 1st Plus και 1st Max, με ακόμα περισσότερο εξοπλισμό, όπως κάμερα οπισθοπορείας, Adaptive Cruise Control, HUD επαυξημένης πραγματικότητας κ.α.

Η τιμή που έχει ανακοινωθεί στην Γερμανία και που σε γενικές γραμμές θα ισχύσει για όλη την Ευρώπη θα ξεκινά κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ για την βασική έκδοση με την μικρή μπαταρία. Για τους αγοραστές της πρώτης έκδοσης θα υπάρχει δωρεάν παροχή ηλεκτρικής ενέργειας για 1 χρόνο με όριο τις 2.000 kWh τόσο στα σημεία φόρτισης που διαθέτει η VW όσο και στο πανευρωπαϊκό δίκτυο Ionity στο οποίο συμμετέχει η γερμανική εταιρία.

 

[ngg src=”galleries” ids=”4854″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured