Σύνδεση

Featured

VW: ΣΟΥΠΕΡ DIESEL ΜΕ 2.000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 272 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ 10 ΣΧΕΣΕΩΝ

Στο καινούργιο Passat η VW έχει ήδη παρουσιάσει έναν κινητήρα πετρελαίου 2.000 κυβικών με δύο turbo ο οποίος αποδίδει 240 άλογα, ενώ ήδη έχει έτοιμο το επόμενο στάδιο εξέλιξής του. Στο οποίο η απόδοση φτάνει τους 272 ίππους χάρη στην παρουσία ενός τρίτου υπερ-συμπιεστή, ηλεκτρικού αυτή τη φορά, ενώ ο τετρακύλινδρος θα έχει επιπλέον και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων μαζί με πίεση ψεκασμού 2.500 bar προκειμένου να μειωθούν κι άλλο οι εκπομπές CO2.

VW-Innovation-5

Επίσης προχωρά κι ένα βήμα παραπάνω στα κιβώτια ταχυτήτων, καθώς θα παρουσιάσει ένα αυτόματο με διπλό συμπλέκτη που θα έχει συνολικά 10 σχέσεις, το οποίο είναι και το πρώτο παγκοσμίως. Μάλιστα ενδιαφέρον είναι πως το μέγεθος του κιβωτίου είναι ίδιο με αυτό του υπάρχοντος των 7 ταχυτήτων, ενώ βέβαια ο πολύ μεγάλος αριθμός σχέσεων δίνει τη δυνατότητα και για κάποιες εξεζητημένες επιλογές, όπως π.χ. μια πολύ κοντή 1η ή μια πολύ μακριά overdrive 10η.

VW-Innovation-2 VW-Innovation-3

Παράλληλα η VW αποκάλυψε κι άλλους τομείς στους οποίους στρέφεται προκειμένου να μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όπως για παράδειγμα η μόνωση με ένα λεπτό στρώμα οξειδίων των γυάλινων οροφών προκειμένου το εσωτερικό να μην ζεσταίνεται τόσο πολύ το καλοκαίρι και να μην υπάρχουν απώλειες θερμότητας το χειμώνα. Επίσης τα ταμπλό θα αποκτήσουν επιφάνειες αντανάκλασης της υπέρυθρης ακτινοβολίας ώστε και να μη θερμαίνονται πολύ και να αντανακλούν μέρος αυτής της θερμότητας στο εσωτερικό που με τον τρόπο αυτό ζεσταίνεται περισσότερο, περιορίζοντας έστω και λίγο τις εκπομπές ρύπων.

VW-Innovation-4

Η Volkswagen δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στη διασύνδεση των μελλοντικών της μοντέλων. Έτσι τα συστήματα πλοήγησής της θα μπορούν να είναι όλα online και να χρησιμοποιείται ο προσωπικός λογαριασμός του εκάστοτε χρήστη. Με τον online αποκτούν την δυνατότητα να συνυπολογίζουν σε πραγματικό χρόνο τις κυκλοφοριακές συνθήκες προκειμένου να προκύπτει η συνολικά βέλτιστη διαδρομή και να αυξάνεται έτσι έμμεσα η αυτονομία των ηλεκτρικών. Ταυτόχρονα θα είναι δυνατή η ενσωμάτωση όλων των smartphones, ενώ θα διευρυνθούν και οι δυνατότητες επικοινωνίας μεταξύ των συστημάτων των αυτοκινήτων και των κινητών συσκευών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup