Παρά την πανδημία του κορονοϊού, τα πάσης φύσεως εξηλεκτρισμένα μοντέλα άντεξαν. Τρανταχτό παράδειγμα η Volvo η οποία είδε τις πωλήσεις των plug-in υβριδικών της στην Ευρώπη να αυξάνονται κατά 79%, γεγονός που ώθησε ανοδικά και τις πωλήσεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Εδώ η αύξηση ήταν της τάξης του 80%.
Σε παγκόσμιο επίπεδο η Volvo πούλησε 37.775 PHEV τους πρώτους έξι μήνες, σε σύγκριση με τις 21.015 μονάδες που είχε πουλήσει το ίδιο χρονικό διάστημα πέρσι.
Στην Κίνα τα plug-in υβριδικά αντιστοιχούν στο 3,2% των πωλήσεων της μάρκας. Σε απόλυτα νούμερα αυτό μεταφράζεται σε περίπου 2.100 μονάδες, με το πιο δημοφιλές να είναι η αντίστοιχη εκδοχή του S90.
Η πορεία αυτή των plug-in υβριδικών φέρνει τη σουηδική εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της, που είναι το 20% των παγκόσμιων πωλήσεών της να αντιστοιχούν σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.
